lamial Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Eh, nevermind... Tråden er jo hauggammel... Endret 14. november 2010 av lamial Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Du glemte salt og pepper. Om du skal bruke til jakt burde du kikke på fuglehunder, lundehunder, drivende hunder osv. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Hehe. Jeg endte opp med en Border Collie / Rottwailer blanding! Den er nå litt over et år gammel, og er i full fart hele tiden! Endte opp med den perfekte hunden! Full i liv (stort sett hele tiden)! Vi wrestler rundt på gulvet og har det gøy Ikke perfekte nybgynner hunden, men det har gått helt fint Endret 14. november 2010 av BullStrike Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Siden du ikke virker så veldig kresen på hund, er det jo mange omplasseringshunder som trenger nytt hjem. En ide kan jo være å finne en slik? Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Vi så faktisk på en rekk runder fra slike steder. Men de hadde ikke noe "sikklige" hunder. Lenke til kommentar
idatherese Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vi så faktisk på en rekk runder fra slike steder. Men de hadde ikke noe "sikklige" hunder. KJEMPEKULT!!! jeg skal se på mellompuddel i dag =D jeg gleder meg! de er så nussine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå