husmusa Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 I dag har jeg vært i tre butikker for å reklamere på produkter. Måtte finne tiden i en travel hverdag. OG samtidig har jeg gruet meg også, leser nok litt for mye her inne Symaskinen min hadde en del som rett og slett delte seg i to for en måned siden. Tenkte bare få bestilt ny del, men det var visst ikke så lett. Maskinen produseres ikke mer og deler finnes ikke. Fikk valget om ny vare eller pengene tilbake. Valgte ny vare, da jeg er rimelig avhengig av min maskin. Den var ikke på lager men de bestilte til meg så jeg kan hente i morgen. Og den nye modellen koster dobbelt så mye som den gamle. Fornøyd med resultatet HP 1 er innkjøpt på Elkjøp for under et år siden. Kvitteringen står ikke på meg, og jeg fant ikke kvitteringen min i flyttekaos. Husket selvfølgelig heller ikke dato for innkjøp. Maskinen ble testet på stedet og batteriet er erklært dødt. Så nytt batteri må bestilles. Men uten kvittering er det vanskelig. Han i serviceluka tok seg tiden til å gå gjennom 4 uker med kvitteringer for å finne den rette for meg. Skal si jeg ble glad Så nå er nytt batteri bestilt og snart funker den som bærbar igjen. HP 2 skrur seg av og blir overopphetet etter 1 time med normal surfing. Leverte den inn i dag og siden det er skolepcen til poden i huset så blir den tatt som hastesak. Den er lovet levert i løpet av 2 uker (er tross alt ferietid). I tillegg ga de oss en lånepc uten at vi spurte om det. I tre forskjellige butikker har jeg altså i dag truffet 3 koselige servicemenn som gjorde alt for at jeg skulle bli fornøyd. Det var 2 forskjellige Elkjøp og Datakjeden i Oslo sentrum. Lenke til kommentar
JonChris Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Så flott, sånnt varmer å høre i den ellers regntunge sommeren. Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Dette var veldig hyggelig lesing før man reiser på jobb, da får man lyst til å glede på samme måte selv Lenke til kommentar
darket Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 kjempebra med positive innlegg, er altfor mange som drar fram alltid det negative.. Kan jeg få lov å spørre hvilke elkjøp butikker det er snakk om? er man snill og grei, får man alltid god service tilbake! Lenke til kommentar
husmusa Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Selvfølgelig er det lov å spørre Det er snakk om Elkjøp Megastore Lørenskog og Elkjøp på Carl Berner. Lenke til kommentar
Intoxic Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 I dag har jeg vært i tre butikker for å reklamere på produkter. Måtte finne tiden i en travel hverdag. OG samtidig har jeg gruet meg også, leser nok litt for mye her inne Symaskinen min hadde en del som rett og slett delte seg i to for en måned siden. Tenkte bare få bestilt ny del, men det var visst ikke så lett. Maskinen produseres ikke mer og deler finnes ikke. Fikk valget om ny vare eller pengene tilbake. Valgte ny vare, da jeg er rimelig avhengig av min maskin. Den var ikke på lager men de bestilte til meg så jeg kan hente i morgen. Og den nye modellen koster dobbelt så mye som den gamle. Fornøyd med resultatet HP 1 er innkjøpt på Elkjøp for under et år siden. Kvitteringen står ikke på meg, og jeg fant ikke kvitteringen min i flyttekaos. Husket selvfølgelig heller ikke dato for innkjøp. Maskinen ble testet på stedet og batteriet er erklært dødt. Så nytt batteri må bestilles. Men uten kvittering er det vanskelig. Han i serviceluka tok seg tiden til å gå gjennom 4 uker med kvitteringer for å finne den rette for meg. Skal si jeg ble glad Så nå er nytt batteri bestilt og snart funker den som bærbar igjen. HP 2 skrur seg av og blir overopphetet etter 1 time med normal surfing. Leverte den inn i dag og siden det er skolepcen til poden i huset så blir den tatt som hastesak. Den er lovet levert i løpet av 2 uker (er tross alt ferietid). I tillegg ga de oss en lånepc uten at vi spurte om det. I tre forskjellige butikker har jeg altså i dag truffet 3 koselige servicemenn som gjorde alt for at jeg skulle bli fornøyd. Det var 2 forskjellige Elkjøp og Datakjeden i Oslo sentrum. Fint å høre litt positivitet rundt noe som folk normalt oppfatter som negativt. Å klage (reklamere) på feil på produkter er ofte noe folk vegrer seg litt for, vet ikke helt hvordan man skal gripe det ann osv.. Som service tekniker i Elkjøp gleder det meg å høre at det er fornøyde kunder der ute. Jeg jobber ikke i noen av nevnte butikker, men dette er noe det er veldig fokus på i Elkjøp. En fornøyd kunde er ikke bare en kunde som har fått varen litt biligere enn andre steder, men som også får en positiv opplevelse enten i kjøpsøyeblikket, eller etterpå i form av veiledning av selger i butikk, bistand ved problemer eller rett og slett ved reklamasjonscaser. Det er få ting på jobben som er bedre enn når en kunde tar deg i hånden og sier takk for god service! Lenke til kommentar
branick Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det er få ting på jobben som er bedre enn når en kunde tar deg i hånden og sier takk for god service! Signerer her jeg også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå