Kim G. Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tenke å kjøpe meg noen rimelige Proson høyttalersett som jeg har sett de har. Jeg kommer meg ikke inn på sidene til Gooba. Har de gått konkurs? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ja, konkurs. Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1114668 Lenke til kommentar
leukotape Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gått konkurs. Tapte 3000,- på den konkursen! Lenke til kommentar
Kim G. Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Gått konkurs. Tapte 3000,- på den konkursen! Sure penger! Synd at de skulle gå konkurs, for da må man handle proson på surround.no som er for dyre, etter min mening. Noen som vet hvordan auksjonen fungerte: er det prosen selv som legger ut høyttalere for salg? Minnes at netthandelen også solgte en del Proson høyttalere med budstart på kr 1,- Fikk røsket med meg fire ulike sett før de sluttet å selge disse, men har solgt og gitt bort alle grunnet omprioriteringer. Selges proson på andre nettauksjoner nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå