simenss Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Når i uken/døgnet har nettavisene flest sidevisninger (mest besøk)? Mener jeg har sett statistikk et sted en gang, men klarer ikke finne tilbake til artikkelen. Noen som sitter på slik informasjon? Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har aldri vært borte i noe slikt, sjekket norsk gallup, intet der. Kanskje du har vært innom og lest artikler om tap av lesere eller lignende? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Utifra hva jeg husker fra et fag jeg hadde ifjor om nett og media mener jeg å tro at trafikken generelt på de fleste sider er størst fra ca 16 og utover. Er som regel da folk flest kommer hjem, spiser middag og setter seg ned på sofaen med laptopen eller lignende. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 sist jeg så innom vg.no sine reklamepriser var 11:00-12:00 og 15:00-18:00 de dyreste timene, ville anta de følger trafikkflyten. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Da jeg jobbet med en av de større nettportalene her i landet, som blant annet leverer nyheter, ble det sagt at det var mest trafikk rundt klokken 17. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 sist jeg så innom vg.no sine reklamepriser var 11:00-12:00 og 15:00-18:00 de dyreste timene, ville anta de følger trafikkflyten. Dette gir nok en god pekepinn ja Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 MRTG'en til NIX kan jo gi en liten pekepinn. http://mrtg.uio.no/mrtg/nix/ Lenke til kommentar
simenss Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Noen med kunnskap om «NIX1» og «BIX» som kan hjelpe meg med å tolke grafene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå