Gå til innhold

Forberedelser til EM.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her, skulle gjerne ha hjulpet litt mer, men dere har vel nå hw og pot,jeg måtte bestille meg en ny en fra Dunitek,solgte den "gamle" som LD hadde laga (bra på LN2, ok på dice)

 

Mangler da vel bare en rik onkel som kunne sponse 100L LHe... da hadde det blitt party party....og party

Lenke til kommentar
Blir ikke noe LN2 før i morgen, men det ser ut som dette kan gå bra. Driver å tester litt på luft nå, så får ikke testet maksklokk, men om den klarer samme BCLK og MP som den klarer på luft så blir dette moro :- )

 

Satser på at "leverandøren" er tilgjengelig, usikker på åssen det er i ferien ift åpningstider osv. Skal gjøre mitt beste, selv om jeg må opp i otta ;)

Lenke til kommentar

Tips:

 

2003 Server X64 er raskest på SPI

Bruk neglelakk/klarlakk (over transistorer og alt som stikke opp av hovedkortet) under isolasjonen om dere skal bruke ln2

Bruk skew-delay på minnekanal 2, og litt større på kanal 3

 

Hadde en liste med SPI tweaks samt en super 2003 server nlite-config liggende, vet bare ikke hvor.. Kan lete om dere trenger.

Endret av Todda7
Lenke til kommentar
Tips:

 

2003 Server X64 er raskest på SPI

Bruk neglelakk/neglelakk (over transistorer og alt som stikke opp av hovedkortet) under isolasjonen om dere skal bruke ln2

Bruk skew-delay på minnekanal 2, og litt større på kanal 3

 

Hadde en liste med SPI tweaks samt en super 2003 server nlite-config liggende, vet bare ikke hvor.. Kan lete om dere trenger.

Er lite vits med win server, de får disk med os installert.. trolig xp, kanskje vista får den del, men det er tvilsomt.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...