ulv666 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 formaterte den stasjonære, og har alt oppe og går. tok backupp av alle drivere og lastet de tilbake. i maskinvare står det at lydkortet er oppe og går, og skal funke. ingen ukjente maskinvare som mangler drivere, som jeg kan se vef avspilling kan jeg se på volumknappen at lyd spilles av. men jeg får ingen lyd ut til høytalerene, skjønner ikke hva som kan være problemet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Backup av drivere? Hvorfor ikke bare installere alle drivere på nytt? Er mye bedre... Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Innstaler nye drivere, sjekk at det er rett lydkort som er valgt i innstillinger (om du har innebygd+eksternt.)Ellers sjekker du mute, stereo miks, og alt slik dilldall som kan lage problemer. Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 lydkortet er inntrigert i hovedkortet, derfor dukket det ikke opp noe feilmelding. måtte laste ned nye drivere til hovedkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå