Hugo_Hardnuts Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hei. Skal kjøpe meg et trådløst nettverkskort, men har ikke schnøring på hva jeg skal velge. Kortet trenger ikke mye fancy funksjoner, men må være stabilt og ha grei hastighet. Skal fortrinnsvis brukes til hjemmenettverk hvor det blir litt spilling, streaming av film & musikk, o.l. Av ledige spor på PCen har jeg et PCI og et PCI-Ex1. Det er viktig at kortet støtter 64-bit OS! Pr. idag bruker jeg Windows 7 RC1 x64 og kommer til å fortsette å bruke 7 x64 når det lanseres. Pris spiller ikke så voldsomt stor rolle, men det bør ikke koste noe særlig mer enn 500kr. Er dog villig til å gå noe høyere hvis det er verdt pengene. På forhånd takk! PS: Håper å få bestilt i løpet av morgendagen... Noen som har innsigelser mot dette kortet?: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340590 Edit: Det ble det kortet etter å ha snust litt rundt på nettet. Edit2: Har da fått kortet i hus og installert det i maskinen. Det fungerer helt knirkefritt i Win 7 RC1 x64. Bare satte kortet i maskinen, bootet også gikk resten av seg selv. Endret 16. juli 2009 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå