Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har windows xp home edition. I guider står det at når jeg går inn på egenskaper på skrivebordet - innstillinger så kommer det opp et bilde av 2 skjermer. Problemet er at på min skjerm kommer det kun opp EN data. Det viser seg at jeg må ha de to skjermene for å kunne koble til TV'n. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei. Når du har koblet til skjerm nr 2 så skal det gå ann å identifisere skjermene på skjerminnstillinger. Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Hei. Når du har koblet til skjerm nr 2 så skal det gå ann å identifisere skjermene på skjerminnstillinger. Hvordan kobler ejg til skjerm 2? Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 ....med en kabel? Jeg har koblet inn scarten i av2 og de to ledningene inn i dataen. Ingenting skjer på innstillinger.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du må skru på TV'en på av2 for at den skal bli aktivert. Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Du må skru på TV'en på av2 for at den skal bli aktivert. Jeg har gjort det, men det virker ikke. Fortsatt samme bildet, ingen endringer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nå har ikke jeg XP, så jeg husker ikke helt hvordan man går fram. Men hvis du har Nvidia kort så kan du gå på Nvidia Control Panel og aktivere det der Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Nå har ikke jeg XP, så jeg husker ikke helt hvordan man går fram. Men hvis du har Nvidia kort så kan du gå på Nvidia Control Panel og aktivere det der Har du noen guide som viser hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Høyreklikk på skrivebordet. Se om du kan velge "Nvidia Control Panel" der Evnt. se her: http://www.weethet.nl/english/video_pc2tv_nvidia.php Endret 8. juli 2009 av timb Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Høyreklikk på skrivebordet. Se om du kan velge "Nvidia Control Panel" der Evnt. se her: http://www.weethet.nl/english/video_pc2tv_nvidia.php Jeg gjorde som det stod i guiden, men skjermen vises ikke på tv'en.. Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Høyreklikk på skrivebordet. Se om du kan velge "Nvidia Control Panel" der Evnt. se her: http://www.weethet.nl/english/video_pc2tv_nvidia.php Jeg gjorde som det stod i guiden, men skjermen vises ikke på tv'en.. Problemet er at mitt nvidia control panel ikke er det samme som det står i guidene.. Hvordan kan jeg oppgradere det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Muligens installere nyeste driver. Hvordan skjermkort har du? Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Muligens installere nyeste driver. Hvordan skjermkort har du? Jeg besøkte nvidia sine hjemmesider, og fant den siste driveren. Den laster ned nå, så får vi se hva som skjer. Mitt skjermkort er forøvrig: GeForce 7300 SE. Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Muligens installere nyeste driver. Hvordan skjermkort har du? Jeg besøkte nvidia sine hjemmesider, og fant den siste driveren. Den laster ned nå, så får vi se hva som skjer. Mitt skjermkort er forøvrig: GeForce 7300 SE. Nå innstallerte jeg den nye versjonen, og alt ble mye verre.. Hakke peiling hva jeg skal gjøre/trykke på SS av den nye versjonen: http://i27.tinypic.com/30bjsm0.jpg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmm det var rart. Hva slags kabel brukte du sa du? Scart, men hvordan er den i andre enden? Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Hmm det var rart. Hva slags kabel brukte du sa du? Scart, men hvordan er den i andre enden? Det er to ledninger der. En liten rund som står plugget inn i det lille runde huller rett ved siden av der man plugger inn skjermen, og den andre svarte litt lange står i headsett innpluggen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 S-video altså. Da vet jeg egentlig ikke hvorfor det ikke funker. Har du en sånn bryter Inn/Out på scart kontakten? Prøv å endre den til In. Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 S-video altså. Da vet jeg egentlig ikke hvorfor det ikke funker. Har du en sånn bryter Inn/Out på scart kontakten? Prøv å endre den til In. Ingenting skjer.. Men problemet er jo at jeg nå ikke har peiling på hva jeg skal gjøre for å gjennomføre guiden du sendte.. :S Lenke til kommentar
Bad_Slayer1 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 S-video altså. Da vet jeg egentlig ikke hvorfor det ikke funker. Har du en sånn bryter Inn/Out på scart kontakten? Prøv å endre den til In. Ingenting skjer.. Men problemet er jo at jeg nå ikke har peiling på hva jeg skal gjøre for å gjennomføre guiden du sendte.. :S Hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå