Requi Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg har en Dell Latitude D620 som jeg er kjempefornøyd med! Den er akkurat passe stor, ser rå ut etc. Men jeg har et lite problem for øyeblikket. Den finner trådløse nettverk osv som den kan connecte til i området, men problemet er at den ikke finner mitt trådløse nett. Den andre bærbare PC'en i huset finner _vårt trådløse internett_ og kobler seg til, men min lille pc klarer ikke å finne det. Utrolig irriterende. Noen som kan hjelpe Latituden min i å finne og koble seg til det trådløse nettverket mitt? Endret 9. juli 2009 av Requi Lenke til kommentar
Requi Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Er det noen som vet hva jeg eventuelt kan gjøre for å fikse dette? Jeg har noe som heter D-Link installert, som kom med pakken med pc'en. Men, er det ikke litt rart at den plukker opp alle trådløse nettverk i området, untatt mitt eget? Og når den andre bærbare PC'en i huset klarer å fange opp mitt eget nett + alle andre, begynner jeg å lure på om det er noe i min egen laptop som blokerer noe eller noe slikt? Trenger litt assistanse her, kan ikke mye om slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå