Gabsterino Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har kjøpt meg en faks maskin... Hva må til for å få bruke denne? Må jeg ha et eget faks nummer? eller telefon nummer? Skjønner ingen ting Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvilken faks har du kjøpt deg? De aller, aller fleste faksmaskiner i dag krever ei analog telefonlinje for å kunne sende og motta faks. Dersom du har dette allerede til telefonen så kan du bruke denne, men det kan være litt styr dersom du bruker den til vanlige samtaler i tillegg. Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Hvilken faks har du kjøpt deg? De aller, aller fleste faksmaskiner i dag krever ei analog telefonlinje for å kunne sende og motta faks. Dersom du har dette allerede til telefonen så kan du bruke denne, men det kan være litt styr dersom du bruker den til vanlige samtaler i tillegg. Jeg har kjøpt en brother alt-i-ett maskin. Har en vanlig telefonlinje som jeg ikke bruker til telefon. Blir da faksnr mitt telefonnr da? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ja, da blir telefonnret på den analoge linjen ditt faxnr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå