patrickk Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg fant flere bokser med tech nutrition sin creatin når jeg ryddet på "lageret". Jeg husker ikke i farten om det stod best før, eller utgangs dato på boksene. Men de var merket med dato ut i slutten av 2008. Er det noe risiko og ta dette eller protein pulver som er evt gått ut på dato? Et annet spørsmål er om det er noen som vet hva jeg kan ta for å få større muskelmasse, uten å ta for mye proteinpulver, men mer markert? Jeg trener mye med å gå lange turer, jogging, svømming, og litt vekter. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Proteinpulver lukter og smaker surt dersom det er dårlig. Stort sett så holder både proteinpulver og kreatin ett års tid etter best føre datoen, så lenge det er oppbevart riktig. ang. større og mer markerte muskler, så må du ordne det med et ordentlig diett og treningsprogram. Kosttilskudd bare hjelper deg på veien Endret 5. desember 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå