John-B Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen som har peiling på noen måte å skaffe seg et amerikansk kredittkort? I det siste har det blitt veldig vanskelig å handle ting i amerikanske butikker med norske kort, så kunne tenkt meg et amerikansk kort for å slippe alt tullet. Et familiemedlem har hus i USA så en eventuell bekreftelse av adressen er ikke noe problem - problemet er at huset kun er bemannet 4 ganger i året, så regninger kan ikke sendes her. Trenger for øvrig ikke å være kredittkort, kan gjerne være debit, så lenge jeg har tilgang på kontoen, men da må det vel være en bankkonto, og det blir vanskelig å skaffe. Ser Paypal tilbyr Mastercard, men de må da kreditt-sjekke meg noe som altså blir vanskelig. Lenke til kommentar
Star Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg hadde ett debit gold-checkcard i WellsFargo som jeg brukte da jeg bodde i USA ( tok 2-3 uker å få, krevde fast bosted og ett innskudd ) - forøvrig brukt det en del etter jeg flyttet tilbake til Norge. Fungerer fint Lenke til kommentar
John-B Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Men det forutsetter jo at jeg har en bankkonto... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå