ErlendP Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei, jeg har fått et problem med min Nokia e50. Plutselig fikk jeg beskjed om å sette inn Sim kort i telefonen, på tross av at Sim kortet allerede er satt inn. Har prøvd å sette inn og ut sim kort flere ganger, men det ser ikke ut til å fungere. Har flyttet sim kortet over på en annen telefon, og her fungerer det fint, så det må være noen med telefonen.. Virker rett og slett som om den ikke registrere Sim kortet.. Er det noen som har vært borti dette problemet tidligere og eventuelt har noen tips til hvordan/om dette kan løses på noen måte? Mvh ErlendP Lenke til kommentar
JonChris Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Denne feilen er langt fra uvanlig. Men hva den skyldes er et annet spørsmål. Somoftest er det smuss på kontaktene i telefonen, fuktskade eller slagskade. Det kan også være litt slark i festet, prøv å sette det litt bedre på plass med en liten papirlapp oppå simkortet. Det er selvfølgelig også mulighet for at dette er en svakhet eller produkssjonsfeil, og det vil da lønne seg å sende den inn på verksted på reklamasjonsretten. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Vanlig feil. Send til verksted, de fikser den. Skjedd to ganger med egen telefon. Lenke til kommentar
ErlendP Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Takk for svar. Pleier det å være en garantisak eller må man punge ut med mye penger tror du? (Det er nå 2,5 år siden jeg kjøpte telefonen, og garantien går vel strent tatt ut etter 2 år?? ) Mvh ErlendP Lenke til kommentar
JonChris Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Takk for svar. Pleier det å være en garantisak eller må man punge ut med mye penger tror du? (Det er nå 2,5 år siden jeg kjøpte telefonen, og garantien går vel strent tatt ut etter 2 år?? ) Mvh ErlendP Garanti på Nokia telefoner er 1 år. Men reklamasjonsretten i norge dekker deg i 5 år. Så påpek dette til selger. Hvis dette skyldes en klem eller slagskade vil en slik reperasjon ofte koste deg rundt 600-1000. Er det en fuktskade nekter ofte verkstedet å reparere ettersom de ikke kan garantere at telefonen vil fungere tilfredstillende i tiden framover (eir på kretser) Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Denne feilen er langt fra uvanlig. Men hva den skyldes er et annet spørsmål. Somoftest er det smuss på kontaktene i telefonen, fuktskade eller slagskade. Det kan også være litt slark i festet, prøv å sette det litt bedre på plass med en liten papirlapp oppå simkortet. Det er selvfølgelig også mulighet for at dette er en svakhet eller produkssjonsfeil, og det vil da lønne seg å sende den inn på verksted på reklamasjonsretten. Hehe, slagskade kan du trygt si at min har fått. Men mobilen fungerer, hvordan kan jeg da få innholdet ut av mobilen? Har prøvd Sony Ericsson PC Suite, men det fungerer ikke. Er en Sony Ericsson w880 btw. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Denne feilen er langt fra uvanlig. Men hva den skyldes er et annet spørsmål. Somoftest er det smuss på kontaktene i telefonen, fuktskade eller slagskade. Det kan også være litt slark i festet, prøv å sette det litt bedre på plass med en liten papirlapp oppå simkortet. Det er selvfølgelig også mulighet for at dette er en svakhet eller produkssjonsfeil, og det vil da lønne seg å sende den inn på verksted på reklamasjonsretten. Hehe, slagskade kan du trygt si at min har fått. Men mobilen fungerer, hvordan kan jeg da få innholdet ut av mobilen? Har prøvd Sony Ericsson PC Suite, men det fungerer ikke. Er en Sony Ericsson w880 btw. Hei! Det kan være lurt å se på datoen til postene ovenfor Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå