Karlson Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei! Jeg har en mappe med et par hundre sanger, men når jeg importerer denne mappen til iTunes blir rekkefølgen helt feil. Det beste hadde vært om jeg kunne få sangene i riktig rekkefølge, uten å selv måtte redigere rekkefølgen på dem. Noen som har peiling på hvordan dette lar seg gjøre? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei se https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1126854 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg må altså gjøre dette manuellt i iTunes da? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg vet ikke hvilken rekkefølge du vil ha, men hvis du skal sortere etter navn eller artist, for eksempel, klikker du bare på "navn" eller "artist" over spillelista. Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du må nok gjøre det manuelt, men med bare 200 sanger skulle det ikke ta så veldig lang tid. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Er 500, det som er problemet Og det er en "Top 500 Songs of All Time" greie, så det hadde vært veldig ok om jeg fikk dem i riktig rekkefølge edit: Listen ligger i korrekt rekkefølge i mappen, men den blir altså feil i itunes om det var uklart Endret 8. juli 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Top 500-lister og liknende er et mareritt å organisere. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Tell me about it :!: Lenke til kommentar
EatMyShorts1111 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei Jeg har et enormt bibliotek. Sortert i iTunes er det nærmere 70.000 sanger.... Har lært mye om iTunes (den harde veien), og var en periode på Media Monkey (110.000 lydfiler), men er på iTunes igjen grunnet cover flow og noen andre ting. Lurer på en ting: Er det noen som vet om man kan få til en index av biblioteket? Type excel o.a.?? Media Monkey har løsning på dette, men finner ikke i iTunes... Eat Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Litt usikker på om dette er det du etterlyser; men i alle fall, her er en Excelapplikasjon som lister ut mp3-filer i et regneark: http://spreadsheetpage.com/index.php/file/mp3_file_lister/ Du må ha Excel2007 for å få mer enn 65536 linjer i ett ark. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Er nok ikke helt det jeg er ute etter nei, men det var ikke et dumt program Lenke til kommentar
EatMyShorts1111 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Litt usikker på om dette er det du etterlyser; men i alle fall, her er en Excelapplikasjon som lister ut mp3-filer i et regneark:http://spreadsheetpage.com/index.php/file/mp3_file_lister/ Du må ha Excel2007 for å få mer enn 65536 linjer i ett ark. HTH. Beste hilsen Harald Harald Fikk ikke spreadsheat til å virke. Opplegget mitt er sortert i mapper med undermapper. Spreadsheet fungerer bare på undermapper, ikke hovedmappa hvor alt ligger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå