GoldenHymn90 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har tatt 2 år allmennfag (studiespesialiserende som det nå heter), og jeg har fortsatt mitt siste skoleår til høsten. Jeg har ikke tatt noen form for kokkefag. Det jeg lurer på er om jeg fortsatt har sjansen for å bli kokk? Og hva er gjennomsnittslønna til en kokk, forresten? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du kan begynne på ny i VG1. Da tenker jeg på resturant og matfag. Der du her går videre på kok etterpå. Alternative vil bli å ta dette som privatist. Da tror jeg man går fire år i lære og tar alle teori fagene som privatist. Jeg tror det blir lettest å gjøre dette med førstnevnte alternativ. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Send en PM til Psilocybe her på forumet. Han har blitt kokk og han tok opp noe fag hvis jeg ikke tar helt feil. Spør ham. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hmm, ok.. Jeg stresser ikke med å bli kokk eller noe sånt, for jeg hadde tenkt å jobbe med teknologi egentlig. Etter et utvekslingsår i utlandet innså jeg at å koke var noe jeg virkelig likte. Så jeg tenkte bare hvis jeg fortsatt hadde en sjanse for å bli kokk, uten å tape flere år på å ta opp fag osv, så skulle jeg gå for å bli kokk. Men nå som jeg fant ut at jeg må begynne på vg1 på nytt, så skal jeg gå for teknologi. Jeg liker å koke, men å bli en kokk er ikke den store drømmen min liksom. For jeg er minst like interessert i teknologi Endret 8. juli 2009 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå