Vattekar Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei, jeg lurer på om noen har litt erfaring med forskjellig sm'er, er i ferd med å kjøpe meg en, men er usikker på om det er husqvarna, aprilia, ktm eller husaberg jeg vil ha? Den skal være brukt men ikke kjørt mye.. altså vi snakker 2007, 2008, 2009 mod. Så hva tror dere jeg vil bli mest fornøyd med i forhold til pris, hvor enkel den er å ha med å gjøre, service, serviceintervallene, pris, effekt.. ?? takker for hjelp Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ikkje kjøp aprilia, de blir ødelagt pga produksjonsfeil. skal du ha motard til gatebruk/herjing eller til banebruk, og hvor skrukyndig du er selv har litt å si på valget.. om du er en jævel til å skru er vel husaberg 650 det råeste, da bør du gå for 08 mod, evt 06/07, ikke kjøp eldre enn dette.. om du ikke har tenkt å bruke så mye tid på vedlikehold er KTM lc4 et godt valg, kjører selv en 03 660 SMC og denne går godt, med overkommelig vedlikehold (2500 km på olje og filter, samt ventilsjekk hver 5000)husqvarna er fine fordi du kan kjøre de "lovlig" noe som ikke er tilfellet med de andre motardene som du bare får registrert som mellomtung (det er ingen som kjører motard med 30 hest....) Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 ikkje kjøp aprilia, de blir ødelagt pga produksjonsfeil. skal du ha motard til gatebruk/herjing eller til banebruk, og hvor skrukyndig du er selv har litt å si på valget.. om du er en jævel til å skru er vel husaberg 650 det råeste, da bør du gå for 08 mod, evt 06/07, ikke kjøp eldre enn dette.. om du ikke har tenkt å bruke så mye tid på vedlikehold er KTM lc4 et godt valg, kjører selv en 03 660 SMC og denne går godt, med overkommelig vedlikehold (2500 km på olje og filter, samt ventilsjekk hver 5000)husqvarna er fine fordi du kan kjøre de "lovlig" noe som ikke er tilfellet med de andre motardene som du bare får registrert som mellomtung (det er ingen som kjører motard med 30 hest....) Hm, takk for svar.. Jeg skal bruke den til og fra jobb, og diverse annen "kosekjøring" altså på veien ja.. Jeg er ikke en jævel til å skru:p men er villig til å lære hvertfall, onkelen min kjører husa 650 å har drevet med det i alle år, så han har sikkert mye å lære bort. =) Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 da hadde jeg kjøpt en husaberg om jeg var deg, da lærer deg han alt evt en lc4 ktm, de er drita lett å skru på Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 da hadde jeg kjøpt en husaberg om jeg var deg, da lærer deg han alt evt en lc4 ktm, de er drita lett å skru på hva vil det si at det er lc4 egentlig? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) LC4 er navnet på en KTM motor Finnes bl.a. på 400, 620, 640 og 690. Endret 9. juli 2009 av Scotty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå