joakimz Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) hei, jeg lurer på om jeg KAN trene vær dag , trener magen ryggen og armer det meste, noen som har et bra svar der ?. Eller må jeg trene annen vær dag, har trent i 4 dager nå. Endret 8. juli 2009 av joakimz Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Kroppen må ha hvile, spørs hva du er på jakt etter. Bygge muskler eller ødelege muskler? Bedre å trene annenhverdag. Endret 8. juli 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 48 timer hviletid er standarden. Om du absolutt må trene hver dag, kan du dele opp øktene slik at du jobber mer fokusert på enkelte muskler, slik at om du tar f.eks. biceps og rygg mandag, skuldre og bryst og mage tirsdag, så får "mandagsmusklene" 48 timer mellom hver økt. Eller du kan trene bein som alle andre. Men, jeg ser ikke helt poenget med å trene hver dag om du nettopp har begynt. Hviledager er der av en grunn. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nei, det kan du ikke. Det vil få motsatt effekt. Nokså kort og bastantisk sagt, men det er realiteten. Spesielt når det er situps og bicepscurls det går i ... Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) joa, men jeg prøver bare og trene så bra som mulig bra svar, så da trener jeg annen hver dag, eller jeg lurer på hvorfor musklene må hvile siden jeg sover før neste dag at.. Endret 8. juli 2009 av joakimz Lenke til kommentar
wee93 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 joa, men jeg prøver bare og trene så bra som mulig bra svar, så da trener jeg annen hver dag, eller jeg lurer på hvorfor musklene må hvile siden jeg sover før neste dag at.. musklene å ha mye hvile : ) tren annenhver dag, så får musklene vokse maksimalt før neste økt. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) okei takk for svar jeg trener annen vær dag nå, bedre en og trene vær dag får da klarer jeg mer Endret 11. juli 2009 av joakimz Lenke til kommentar
wee93 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 okei takk for svar jeg trener annen vær dag nå, bedre en og trene vær dag får da klarer jeg mer jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå