hean Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Avatarstørreslen på maks 80x80 punkt er jo fra lenge siden da både lagringsplass og internettlinjer ikke var en brøkdel av hva det er i dag. Med 20 svar per side må man maks laste ned 20 forskjellige avatarer og med langt under 200 000 brukere burde ikke lagring være ett problem. Synes på bakgrunn av dette at maks avatarstørrelse burde bli oppjustert en del fra 80x80 punkter. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ikke enig, stor avatar, gjerne gif, og bilder i signaturen er bare med på å forsøple forumet, drar fokus bort ifra postene og kunne for min del vært helt deaktivert. (bilder i signaturen er allerede mot reglene, men flere som lager forslag om å tillate dette igjen) Hva er det du ønsker å vise frem som mest, siden du trenger større avatar? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Håper virkelig ikke det blir noe forandring på avatarstørrelsen, jeg kan ikke se noen grunn til å ha større avatar. Det er det som står i postene som er viktig, ikke hvor mye bling folk har. Hvis du ønsker større avatar og bilde i signaturen må du finne deg et annet forum å henge på Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hvis du ønsker større avatar og bilde i signaturen må du finne deg et annet forum å henge på Hadde det vært slik at alle som ønsket noe som ikke diskusjon.no har gått med på hadde funnet seg ett annet forum hadde det ikke vært mange her. Morsomt å kunne fått litt mer detaljer i avataren for ekslempel på 120x120, den vil jo ikke oppta mer plass av den grunn. Endret 8. juli 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hvorfor vil du ha større avatar? Den eneste bildet er godt for er å raskt gjenkjenne brukere, og for det trenger man ikke store greia. Endret 8. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Om størrelsen skal økes er oppe til vurdering internt. Men ingenting er avklart enda, ser ut som uenigheten er ganske delt på midten Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Hvorfor vil du ha større avatar? Den eneste bildet er godt for er å raskt gjenkjenne brukere, og for det trenger man ikke store greia. Det er vel egentlig ikke noe stor greie, har frem til noen dager siden ikke brukt avatar i det hele tatt. Synes likevel at 80x80 virket lite når jeg først skulle mekke en. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg vil gjerne ha en mellomting; avatarer på 160x160 og 80x80. La standardstørrelse være 80x80, men la brukerne selv velge hvilken størrelse de foretrekker. Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Om størrelsen skal økes er oppe til vurdering internt. Men ingenting er avklart enda, ser ut som uenigheten er ganske delt på midten Høres bra ut at det ihvertfall er til vurdering, ser ikke noe grunn til å ikke kunne øke størrelsen til ihvertfall 120x120. Fremdeles veldig liten men likevel en forbedring fra 80x80. Det er vel ikke folk som enda sitter på oppringt linje med tregt modem. For de som ikke liker avatarer vil jeg minne om at det finnes en funksjon i deres personlige innstillinger som åpner for å ikke vise avatarer og smileys. Edit: Når tror du det vil komme en avklaring på dette? Endret 8. juli 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg husker da avatarstørrelsen var en del under 10k, og det var et helvete å få den komprimert opp mot grensa. Det var jo et styr og rabalder for å få den opp til 10k som i dag. Du snakker... Endret 9. juli 2009 av WarpX Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg husker da avatarstørrelsen var en del under 10k, og det var et helvete å få den komprimert opp mot grensa. Det var jo et styr og rabalder for å få den opp til 10k som i dag. Du snakker... Nettopp, noen bare hater forandringer.... hjelp oss gjerne i kampen om større avatar i en ny tråd her, pliiiiis stem på 120x120, synes det passer bra (eller som bredden på avatarfeltet). https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14040227 Denne kan vel bare stenges så fort en modder kommer over denne tråden igjen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Fint om nevnt tråd brukes for videre diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg