Gjest Guest_Line_* Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvis du forelsker deg i en jente, er det lett å miste følelsene for henne? Skjer det bare på 1-2-3 , og vips er de borte? Hva skal til for at dere mister følelsene for henne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Det er en gnist som lyser opp inni meg når jeg forelsker meg i en jente, man blir gladere osv. Men du merker når gnisten er borte, når du ikke finner henne attraktiv lenger. Når kjemien blir borte. Endret 8. juli 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 I det man innser at ens følelser blir lekt med så kan en lett miste det rushet, særlig hvis man over en lengre tidsperiode har blitt manipulert av ei attentionwhore. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_* Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Når jeg først er forelsket eller har blitt det i en person, så må han være slem mot meg for at jeg mister følelsene for han. Riktig slem..... Han må fornærme meg og såre meg dønn.... Finner jeg først en type attraktiv for meg, så vil han alltid være det uansett om han forandrer seg utseendemessig, men oppførselen er noe annet...Forandrer han seg til å bli en drittsekk så vil jeg miste følelsene for han. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Folk er nok forskjellige også på dette punktet. For meg har et par-tre solide skuffelser vært nok, men som regel skal det litt til. Men det er nok relativt lett å bli interessert (også) i en annen hvis man ikke har investert tid og krefter på den man er forelsket i. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_* Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ja, hvis noen skuffer deg stort så er det noe som vil føre til at en mister interessen, og blir uvel av å bare tenke på vedkommende. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Forelskelse er en rus, en kjemisk rus. Den legger seg gjerne etter 2-3 måneder, hvorpå det innimellom kommer en bakrus, hvor en eller begge innser at her var det mest fysisk tiltrekning/mest kjedsomhet/mest felles interesse/mest nysgjerrighet blabla, og ikke veldig mye ekte fundamentert kjærlighet. Kjærlighet gjør blind, men den dagen man åpner øya igjen, er det ikke sikkert man liker alt man ser. Da kan man fort miste følelser - eller oppdage at det faktisk ikke var så mange der i utgangspunktet. Men Line; Du fremstiller deg som et offer i flere tråder nå. Men hvis du faktisk har gjort noe, sagt noe, som gjør at han hadde grunnlag for sak mot deg - da kan du umulig ha vært bare snill? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_* Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Men er det snillt å ikke svare en jente på en uke etter sexuell kontakt, og derretter blokke henne på msn, og true med politi hvis jeg i det hele tatt skulle si noe og spørre om hvorfor han gjorde det? Mener ikke det er noe snillt. Jeg har ikke gjort noe værre enn at jeg ble lei meg, og spurte han om vi kunne snakke om det, men det tålte ikke han, samlet opp spørsmålene på meldinger han fikk, og gikk til sak. Men vi kom til forlik. Men det sårte. Vet jeg skulle bare vendt han ryggen, men jeg ble så lei meg og kunne ikke tro at han var så dum at han ville meg så vondt med å ikke kunne snakke ut om hva det var, og ta et skikkelig farvel heller. ____________________________--- Men Line; Du fremstiller deg som et offer i flere tråder nå. Men hvis du faktisk har gjort noe, sagt noe, som gjør at han hadde grunnlag for sak mot deg - da kan du umulig ha vært bare snill? Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du kan umulig bare "ha spurt om dere kunne snakke om det", det har jeg ingen tro på. Det hadde intet retssapparat ansett som verdt å bruke tid på. Dessuten, var det engangs-sex har du selvsagt intet å komme med, det er du som "bryter normen" om du forventer noe i ettertid. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Unnskyld men du roter. Det var ikke engangs-sex. Og du vet tydelig ikke hva dette går i... Du kan umulig bare "ha spurt om dere kunne snakke om det", det har jeg ingen tro på. Det hadde intet retssapparat ansett som verdt å bruke tid på.Dessuten, var det engangs-sex har du selvsagt intet å komme med, det er du som "bryter normen" om du forventer noe i ettertid. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det er nettopp det jeg gjør, og jeg vet veldig godt at ikke-truende meldinger/brev/mail ikke er forbudt, med mindre rettsapparatet allerede har bedt deg slutte på hans vegne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå