Yetipants Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er et nytt Ghostbusters-spill en skremmende dårlig ide, eller et uhyggelig godt påfunn? Les mer Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dårlig anmeldelse. eller, bare uenig med karakteren. Jeg hadde det virkelig gøy med dette spillet, og vet at det IKKE er så dårlig som 6/10. Om jeg skulle satt karakter på det så hadde det fått en noe svak 8/10 Det har sine svakheter, men de gode øyeblikkene veier dette opp, mer enn det trekker det ned. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tja, karakteren var jo gitt med betydelige forbehold. Den virka kanskje noe lav, resten av anmeldelsen tatt i betraktning, men jeg synes det var en god og reflektert omtale uansett. Har ikke prøvd spillet, men det er fare for at dette skal testes når jeg får tid. Ghostbusters ruler. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ganske interessant spill, virker ganske gøy og orginalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Mislikte spillet så mye? hvorfor skal alt gå på grafikken. Lenke til kommentar
TryggveS Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det var den ensformige spillopplevelsen som trakk ned først og fremst. Hvis man leser kommentaren på karakteren 6, ser man følgende: 6 - "Nokså godt" Et spill som får denne karakteren, er et ganske godt spill som mange vil kunne finne glede i. Her er det imidlertid vesentlige problemer som gjør at spillopplevelsen ikke nødvendigvis er like morsom hele tiden. En god del momenter kunne vært gjort bedre, men ikke i en slik grad at spilleren ikke lett kan bli sittende ved spakene. Definitivt verdt en titt, men vær oppmerksom på at dette ikke er problemfrie spill. Jeg føler dette er karakteren som best dekker Ghostbusters-opplevelsen; det er moro å denge spøkelser, men i lengden blir det for ensformig til at karakteren kan bli noe høyere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Godt poeng... vil si at ingenting slår open world spill. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Skalaen er til for å brukes! Et spill med 5/10 tenker jeg at er ganske bra hvis jeg liker sjangeren, men noe jeg holder meg unna hvis det er ikke mitt type spill. Er alt for ofte spill går over 7, altså alle spill er meget gode, noe som ikke er realitet. Tror nok 6/10 er en veldig riktig satt karakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg