Gå til innhold

Ide til ny kategori...

Anbefalte innlegg

Hei,

Hadde det vært en ide å lage en kategori om ergonomi og andre tiltak der vi kan diskutere hvilke produkter som hjelper oss til å jobbe raskere, mer behaglig og med mer tilfredsstilllelse?

Den egentlige grunnen til at jeg lurer på dette er at det er kommet så veldig mange forskjellig typer supermuser nå som alle lover at det er bedre og mer brukervennlige enn andre.

Lyst å ta en diskusjon på dette, samt hvilke type tastatur som er best?

Jeg har bytta tilbake til et vanlig flatt firkanta tastatur nå, men vurderer litt å gå tilbake til en av logitech sine bøyde modeller der tastaturet er delt i to og man har en tastesamling for hver hand.

Tips råd, og innspill - mottas med takk!

Vennlig hilsen, Lifeform

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er måte på hvor detaljerte og spesifiserte de forskjellige kategoriene på forumet skal være. Greit nok at en lager egne kategorier for emner som stadig blir tatt opp, men blir det for mye av det virker det mot sin hensikt. Ditt forslag er et av disse. Ser rett og slett ikke vitsen.

Uansett, burde ikke dette vært tatt opp under Tilbakemeldinger? <-- se! Et eksempel på at for mange kategorier lager rot :D

Lenke til kommentar

Enig med Smetho!!

Det er jo grenser for hvor mange kategorier man har bruk for...og feilposting vil vel høyst sannsynlig bare bli et enda større problem jo flere kategorier man deler opp i!!

molly

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...