Lifeform Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hei, Hadde det vært en ide å lage en kategori om ergonomi og andre tiltak der vi kan diskutere hvilke produkter som hjelper oss til å jobbe raskere, mer behaglig og med mer tilfredsstilllelse? Den egentlige grunnen til at jeg lurer på dette er at det er kommet så veldig mange forskjellig typer supermuser nå som alle lover at det er bedre og mer brukervennlige enn andre. Lyst å ta en diskusjon på dette, samt hvilke type tastatur som er best? Jeg har bytta tilbake til et vanlig flatt firkanta tastatur nå, men vurderer litt å gå tilbake til en av logitech sine bøyde modeller der tastaturet er delt i to og man har en tastesamling for hver hand. Tips råd, og innspill - mottas med takk! Vennlig hilsen, Lifeform Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg syns det er måte på hvor detaljerte og spesifiserte de forskjellige kategoriene på forumet skal være. Greit nok at en lager egne kategorier for emner som stadig blir tatt opp, men blir det for mye av det virker det mot sin hensikt. Ditt forslag er et av disse. Ser rett og slett ikke vitsen. Uansett, burde ikke dette vært tatt opp under Tilbakemeldinger? <-- se! Et eksempel på at for mange kategorier lager rot Lenke til kommentar
molly Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Enig med Smetho!! Det er jo grenser for hvor mange kategorier man har bruk for...og feilposting vil vel høyst sannsynlig bare bli et enda større problem jo flere kategorier man deler opp i!! molly Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Tenker bare at det kunne være interessant å hatt en kategori for helse tilknyttet databruk hvor folk kunne poste alle sine spørsmål ang. musesyke, strekkøvelser, kontorutstyr osv... Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Har faktisk tenkt på det samme. Ikke bare for mus, tastatur osv - men også for møbler, stoler, stillinger osv. Kunne passe på "off topic" elns. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 K... trur det er bra tiltak(?????) ?? (steikje! jeg har ikke overklokket pcen :o life Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Det kan nok bli litt for detaljert etterhvert om man skal dele inn for mye. men om det er stort press i annet om data med slike tråder, så skal vi vurdere det. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Ok... Takker forøvrig for et supert forum! Lifeform Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå