Nilsen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 I lys av de nye testrutinene for kjølere, har vi tatt en ny kikk på noen gamle travere Les mer Lenke til kommentar
Hoppeslott Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fint at dere innrømmer dere gjorde feil en en test. Ikke akkurat mange websider (eller TV/aviser for den saks skyld) som gjør det. Dere bør oppdatere Kabuto-testen med disse funnene også. Kjøleren fikk tross alt veldig mye pepper. Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg savner en sikkelig test av Cooler Master V8 ^^, Da det trolig er ca den beste kjøleren på markedet per dags dato til en grei pris. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Helt enig, gi oss en test av Cooler Master V8. Denne er bestilt og ligger allerede på postkontroet og venter på meg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er 90W-testene de gamle og 120W-testene de nye? I så fall så er det jo lett å forklare temperaturforskjellene mellom nye og gamle tester. (90 vs 120 watt) Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ligger flere tester av coolermaster v8, hvis du søker på google. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bra med retest. Men hva med Noctuaen som referanse? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 "seriøs aktør som virkelig tar testingen alvorlig." Det gjere dere sikkert, men dere har ikke kompetansen. Heldigvis er det mye bra på forumet. Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel og bra at dere tester på nytt igjen... Men seriøst da folkens!! Det vi nå har gjort er å skrape sammen mange av de kjølerne vi har testet de siste årene, totalt åtte stykker Har dere testet 8 kjølere siden 2003? (eventuelt de siste årene som da må defineres som 2 eller flere år). Skulle nesten tro dette er på privatbudsjett og garasjenivå. Når dere først skal skrive en artikkel så må dere da skrape sammen en 4-8 kjølere mnd fra de siste årene. Så får vi da litt av en hver smak og gjerne et utvalg av en 50-60 stk.. ikke de 8 mest populære fra deres egne prislister. Lenke til kommentar
Hoppeslott Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel og bra at dere tester på nytt igjen... Men seriøst da folkens!!Det vi nå har gjort er å skrape sammen mange av de kjølerne vi har testet de siste årene, totalt åtte stykker Har dere testet 8 kjølere siden 2003? (eventuelt de siste årene som da må defineres som 2 eller flere år). Skulle nesten tro dette er på privatbudsjett og garasjenivå. Når dere først skal skrive en artikkel så må dere da skrape sammen en 4-8 kjølere mnd fra de siste årene. Så får vi da litt av en hver smak og gjerne et utvalg av en 50-60 stk.. ikke de 8 mest populære fra deres egne prislister. Tviler på at de beholder alle kjølerne de tester. De er sikkert utlånt fra produsenter eller butikker. Trenger da heller ikke teste alle de gamle heller. Test et par, slik at man har en referanse til tidligere tester. Håper de bruker tiden på å teste nye ting i stedet for utdaterte kjølere de uansett har testet før. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg savner en sikkelig test av Cooler Master V8 ^^,Da det trolig er ca den beste kjøleren på markedet per dags dato til en grei pris. Beste å beste fru blom.. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvilke kjølere er det snakk om når dere nevner AMD stock kjøler og Intel stock kjøler i grfen? Jeg bare lurer ettersom det er flere forskjellige stock kjølere fra AMD og Intel. Lenke til kommentar
Espen W Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kjølere er jo så enkle å teste også. En annen faktor er jo vifta. Alle kjølere burde testes med medfølgende vifte (hvis det er inkludert) samt minimum en referansevifte. e Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Helt enig, gi oss en test av Cooler Master V8. Denne er bestilt ogligger allerede på postkontroet og venter på meg V8 ligger på ønskelisten vår, men den lista er temmelig lang. Men, den er notert ned og vil bli testet :-) Er 90W-testene de gamle og 120W-testene de nye? I så fall så er det jo lett å forklare temperaturforskjellene mellom nye og gamle tester. (90 vs 120 watt) Begge grafene er nye resultater. Vel og bra at dere tester på nytt igjen... Men seriøst da folkens!!Det vi nå har gjort er å skrape sammen mange av de kjølerne vi har testet de siste årene, totalt åtte stykker Har dere testet 8 kjølere siden 2003? (eventuelt de siste årene som da må defineres som 2 eller flere år). Skulle nesten tro dette er på privatbudsjett og garasjenivå. Når dere først skal skrive en artikkel så må dere da skrape sammen en 4-8 kjølere mnd fra de siste årene. Så får vi da litt av en hver smak og gjerne et utvalg av en 50-60 stk.. ikke de 8 mest populære fra deres egne prislister. Som vi skriver så har vi samlet sammen noen av de kjølerne som vi har testet tidligere, slik at vi har et grunnlag for videre testing. Som det også står i artikkelen, er de andre kjølerne vi har testet enten sendt tilbake til produsenten eller så er de brukt internt. Når det gjelder sistnevnte så har jeg vurdert flere av kjølerne som "brukt" på en slik måte at tilstanden de er i kan påvirke resultatene. Det er snakk om små riper og lignende. Hvilke kjølere er det snakk om når dere nevner AMD stock kjøler og Intel stock kjøler i grfen? Jeg bare lurer ettersom det er flere forskjellige stock kjølere fra AMD og Intel. Bra du nevner dette, det var noe som ble skrevet i en tidligere artikkel. Intel Stock er 775-kjøleren som ikke er lavprofil, AMD kjøleren er av den vanlige sorten fra samme tidsperiode som Intel-kjøleren. Kjølere er jo så enkle å teste også. En annen faktor er jo vifta. Alle kjølere burde testes med medfølgende vifte (hvis det er inkludert) samt minimum en referansevifte. e Jeg må nesten lure litt på om du i det hele tatt har lest artikkelen du kommenterer? Vi gjør akkurat det du påpeker :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå