Smågal Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ikke lenge igjen til Norway Cup 2009 sparkes i gang! Gleder meg som en unge. Drar selv ned Lørdag den 25. Kunne vært interessant å se om det er mange forumhorer som selv spiller og skal ditt, og evt. Lag? Skal selv spille og laget er Bergsøy Jr. Møter for første gang et utenlandsk lag, Abidjan! Blir artige greier å meie de ned.( ) Havna på en helt kurant skole, Nordseter skole heter den. Rundt 3km fra sletta, litt kjedelig det men. Har de siste 2 åra vært på Bekkelaget skole som er en av de nærmeste sletta, kanskje den beste skolen. Dessverre fikk ikke vi det i år.. Lykke til! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg skal! Møter et mexicansk lag tror jeg. 3. plass i fjor Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dama er trener på et lag, får se om jeg kanskje tar meg en tur... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Tror ikke vi skal, langt å ta turen over fjellet. Spilte mot Vålerenga G16, tapte 10-0 elns, jeg fikk til rainbow på en fyr, så jeg var fornøyd med turen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Tror ikke vi skal, langt å ta turen over fjellet. Spilte mot Vålerenga G16, tapte 10-0 elns, jeg fikk til rainbow på en fyr, så jeg var fornøyd med turen. Mulig det er derfor dere taper ? Hvis laget ditt er mest opptatt av å drible de andre Vålerenga er jo uansett ufattelig gode. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg skal! Reiser nedover 25.juli og vi skal ligge på Edderkoppen hotell. Vi har store ambisjoner, er et av norges beste guttelag. Havnet på mellom 8-16 plass i Norge G16 Clausenengen FK. Snakkes på sletta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Tror ikke vi skal, langt å ta turen over fjellet. Spilte mot Vålerenga G16, tapte 10-0 elns, jeg fikk til rainbow på en fyr, så jeg var fornøyd med turen. Mulig det er derfor dere taper ? Hvis laget ditt er mest opptatt av å drible de andre Vålerenga er jo uansett ufattelig gode. Ikke derfor, fordi Vålerenga var jævlig gode, enkelt og greit. Vi fikk såvidt til enkelt pasningspill (de andre på laget), så det endte med at jeg prøvde å solo'e forsvaret gang på gang Traff tverrleggeren en gang, nærmeste vi kom, og vi ble regelrett overkjørt Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Skal ned jeg med SIK (Sokndal IK) hvis noen møter meg Lenke til kommentar
Ansnes Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg skal! Reiser nedover 25.juli og vi skal ligge på Edderkoppen hotell. Vi har store ambisjoner, er et av norges beste guttelag. Havnet på mellom 8-16 plass i Norge G16 Clausenengen FK. Snakkes på sletta! Ikke så mye bedre en at dere måtte ha straffer for å slå oss ut av NM Skal nedover ja. Møter Notodden, Bøler og Langevåg. Noen som vet noe om disse lagene? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg skal dit, men det blir freestyle og sjekking av damer for min del da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ahh...savn, vært der to ganger! Første gang med Sigdal SK: 1 seier 4 tap og etter det med Vikersund IF: full pott i gruppespill, og røyk på myntkast! Det er det sureste jeg har vært med på! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Avgjøres kamper ved myntkast? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Vært lenge det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvis det blir uavgjort? For en kjip måte å gjøre det på... Men man er kanskje nødt, mange kamper og tett program på Norway Cup. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvis det blir uavgjort? For en kjip måte å gjøre det på... Men man er kanskje nødt, mange kamper og tett program på Norway Cup. Nei, det er fordi at unge spillere liksom ikke takler straffe konk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Mulig det er det de sier, men grunnen er sannsynligvis tidspress. Hvor lenge varer en norway cup-kamp? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Mulig det er det de sier, men grunnen er sannsynligvis tidspress. Hvor lenge varer en norway cup-kamp? 2x30 når det er ellever kamper Mener jeg å huske Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 De har slutta med myntkast for eldre klasser nå da Er ekstraomganger og straffer Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Svennis cup på torsdag, ikke Norway Cup i år gitt... Lenke til kommentar
i-c-eMan Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Mulig det er det de sier, men grunnen er sannsynligvis tidspress. Hvor lenge varer en norway cup-kamp? 2x30 når det er ellever kamper Mener jeg å huske 2x20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå