Gå til innhold

Norway Cup 2009- Noen som skal?

Smågal

Anbefalte innlegg

Ikke lenge igjen til Norway Cup 2009 sparkes i gang! Gleder meg som en unge.

Drar selv ned Lørdag den 25.

Kunne vært interessant å se om det er mange forumhorer som selv spiller og skal ditt, og evt. Lag?

Skal selv spille og laget er Bergsøy Jr. Møter for første gang et utenlandsk lag, Abidjan! Blir artige greier å meie de ned.( :p )

Havna på en helt kurant skole, Nordseter skole heter den. Rundt 3km fra sletta, litt kjedelig det men. Har de siste 2 åra vært på Bekkelaget skole som er en av de nærmeste sletta, kanskje den beste skolen. Dessverre fikk ikke vi det i år..

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Tror ikke vi skal, langt å ta turen over fjellet. Spilte mot Vålerenga G16, tapte 10-0 elns, jeg fikk til rainbow på en fyr, så jeg var fornøyd med turen.

Lenke til kommentar
Tror ikke vi skal, langt å ta turen over fjellet. Spilte mot Vålerenga G16, tapte 10-0 elns, jeg fikk til rainbow på en fyr, så jeg var fornøyd med turen.

Mulig det er derfor dere taper :p? Hvis laget ditt er mest opptatt av å drible de andre ;)

Vålerenga er jo uansett ufattelig gode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Mulig det er derfor dere taper :p? Hvis laget ditt er mest opptatt av å drible de andre ;)

Vålerenga er jo uansett ufattelig gode.

Ikke derfor, fordi Vålerenga var jævlig gode, enkelt og greit. Vi fikk såvidt til enkelt pasningspill (de andre på laget), så det endte med at jeg prøvde å solo'e forsvaret gang på gang :p Traff tverrleggeren en gang, nærmeste vi kom, og vi ble regelrett overkjørt :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg skal! Reiser nedover 25.juli og vi skal ligge på Edderkoppen hotell.

Vi har store ambisjoner, er et av norges beste guttelag. Havnet på mellom 8-16 plass i Norge G16

Clausenengen FK.

Snakkes på sletta!

Ikke så mye bedre en at dere måtte ha straffer for å slå oss ut av NM :)

Skal nedover ja. Møter Notodden, Bøler og Langevåg. Noen som vet noe om disse lagene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...