oollee Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Heisann.. Jeg søkte: Elenergi Automasjon Data&elektronikk Kom inn på data og elektronikk.. det jeg lurer på er om det er muligheter for å bare gå data og elektronikk og bli ferdi å gå ut i arbeidslivet, og bli ferdig med lærlingetiden deretter ta fagbrev for elektriker etter lærlingetiden med data&elektronikk? Edit1: Lurer også på hvordan jeg finner ut hvor mange som er foran meg i køen?? Endret 8. juli 2009 av oollee Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Heisann.. Jeg søkte: Elenergi Automasjon Data&elektronikk Kom inn på data og elektronikk.. det jeg lurer på er om det er muligheter for å bare gå data og elektronikk og bli ferdi å gå ut i arbeidslivet, og bli ferdig med lærlingetiden deretter ta fagbrev for elektriker etter lærlingetiden med data&elektronikk? Edit1: Lurer også på hvordan jeg finner ut hvor mange som er foran meg i køen?? Hadde akuratt en tråd om dette bare med automasjon fagbrev først og så ta elektrikker uten elenergi. Skal linke tråden etterpå. Venteliste plass står vell på samma linja som dataogelnikk greia vell? :O Kan hende det ikke kommer opp med det første heller, svar firsten varer vell i en eller to uker? Kom foresten inn på første valget mitt, Automasjon VG2 altså Wooho ! Lenke til kommentar
oollee Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Heisann.. Jeg søkte: Elenergi Automasjon Data&elektronikk Kom inn på data og elektronikk.. det jeg lurer på er om det er muligheter for å bare gå data og elektronikk og bli ferdi å gå ut i arbeidslivet, og bli ferdig med lærlingetiden deretter ta fagbrev for elektriker etter lærlingetiden med data&elektronikk? Edit1: Lurer også på hvordan jeg finner ut hvor mange som er foran meg i køen?? Hadde akuratt en tråd om dette bare med automasjon fagbrev først og så ta elektrikker uten elenergi. Skal linke tråden etterpå. Venteliste plass står vell på samma linja som dataogelnikk greia vell? :O Kan hende det ikke kommer opp med det første heller, svar firsten varer vell i en eller to uker? Kom foresten inn på første valget mitt, Automasjon VG2 altså Wooho ! okei gratulere da er det "Ordinært ventenr" som er plassen min i køen? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Regner med det Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Her er den tråden foresten https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1126377&hl= Lenke til kommentar
oollee Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Her er den tråden foresten https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1126377&hl= Men på data og elektronikk er det jo ikke tre år skole som med automasjon? :S kan jeg alikevell bare ta VK2 el-energi eksamen etter fullført skolegang v Data og elektronikk?? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vettafaen spør i tråden, derfor jeg spurte hehe xD' Vente nr er du foresten? Lenke til kommentar
oollee Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Vettafaen spør i tråden, derfor jeg spurte hehe xD' Vente nr er du foresten? veit ikke vet ikke hvor det står Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Data og Elektronikk varer like lenge som Automasjon, VG2 og VG3. Kom selv inn på Data og elektronikk VG3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvorfor får alle vite det først nå? Jeg får ikke vite resultatene før om ca 10 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå