Howard Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vi blåser nytt liv i karriereseksjonen på Tek.no-nettverket. Les mer Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 1. Funker den sia no særlig i FF2.0? 2. Om jeg er ute etter en ledig stilling, så er det stort sett kun interessant om den er i mitt nærområde. Hva som tilbys på andre siden av landet er totalt uvesentlig. Hint: filter på fylke/kommune? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 1. Funker den sia no særlig i FF2.0? Hvorfor bruker du FF2.0 når FF3.5 har kommet? Lenke til kommentar
icc Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 1. Funker den sia no særlig i FF2.0? Hvorfor bruker du FF2.0 når FF3.5 har kommet? Hvorfor bruker folk XP når Vista har kommet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 1. Funker den sia no særlig i FF2.0? Hvorfor bruker du FF2.0 når FF3.5 har kommet? Hvorfor bruker folk XP når Windows 7 har kommet? Fix'd Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Savner også å kunne filtrere på sted. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ja dette blir helt latterlig uten å kunne søke etter sted Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Savner og å kunne søke på stikkord i annonsene. Kjedelig å se alle som leter etter java utviklere når jeg vil se om det er noen som trenger c++ utvikler. Lenke til kommentar
Kjell-arne Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 1. Funker den sia no særlig i FF2.0? Hvorfor bruker du FF2.0 når FF3.5 har kommet? Hvorfor bruker folk XP når Vista har kommet? Hvorfor bruker folk Vista når XP fremdeles er tilgjengelig? Eller: Hvorfor oppgraderer de ikke fra Vista -> 7? Lenke til kommentar
icc Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ser ikke noen som selger windows 7... Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Enig med folket her, filter for kommune og fylke på må på plass. Også synd at det nesten kun er vikarbyråer som er inne og søker folk for tiden. Disse er det jo plent umulig å få ut lønnsopplysninger fra før man omtrent har takket ja til en jobb, iallefall sist jeg søkte meg jobb gjennom adecco da jeg studerte for noen få år siden. Skal jeg ha meg ny jobb så er det greit å vite om det blir merkbart i lønn mer eller mindre enn jeg har i min nåværende jobb. Ser ikke noen som selger windows 7... Stemmer, det er jo ikke gitt ut enda. Kun betaer og rc versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå