N1ko Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hei. Jeg er ser etter Call of Juarez Bound in blood til pc, men jeg finner det ikke noe sted på nett. Eller jeg finner det, men ingen har det på lager. Se HER, er ikke det litt merkelig at ingen har det på lager? så det på gamestop, mende skulle ha 499kr for det på pc, og det gidder jeg ikke. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det billig enten på nett eller i butikK? Helst på nett. LØSNING: De har det til 350 kr på EB games og Gamestop, det blir omtrent det samme som det billigste på nett, da frakt kommer i tilleg. Endret 8. juli 2009 av nikolai-n Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 299,- hos cdon... pluss frakt... http://cdon.no/spill/call_of_juarez_2_bound_in_blood-4163281 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 299,- hos cdon... pluss frakt...http://cdon.no/spill/call_of_juarez_2_bound_in_blood-4163281 Vet det nå, men de hadde det ikke inne før nesten 2 uker etter releasen. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg skulle til å si hvorfor ikke kjøpe det på Steam, men det er jo faktisk *dyrere* der enn i butikken. :s Når du får spillet i hus kunne du sjekket om det går ann å aktivere det på Steam når du installerer ellerno? Får du det i listen der da og kan laste ned senere uten CDer? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg skulle til å si hvorfor ikke kjøpe det på Steam, men det er jo faktisk *dyrere* der enn i butikken. :s Når du får spillet i hus kunne du sjekket om det går ann å aktivere det på Steam når du installerer ellerno? Får du det i listen der da og kan laste ned senere uten CDer? Nei, da må det kjøpes på steam. Eneste som du kan gjøre det med(som jeg vet om), er Unreal Tournament 3(+ Valve sine spill da). Hvis ikke det var en sånn tids begrenset greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå