nissefaren93 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei, jeg er kommet på venteliste på medier og kommunikasjon og er som nr. 17. Media er jo en ganske populær linje, men er det likevel sjans for at 17 stykker takker nei til plassen sin? Tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Spørs på hvor mange plasser de har.. Der jeg søkte, så var det 15 plasser, jeg kom nr14 på ventelista, med 4,0 i snitt. Er nok ikke mye sjangs du har om det er 13 plasser, ihvertfall.. Heller ikke om det er 30. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg var nummer 1 på ventelista, hvor det var 28 plasser og kom ikke inn. :] Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fytti rakkern nå blir jeg nervøs. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Minner om at poster med SMS-språk pent og pyntelig blir fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Altså, det at 17 stykker skal takke nei til plassen sin, såmå de enten ha komt inn på en privatskole eller komme inn på valget som de står på ventelista. Sjangsen er i mitt syn laaangt lavere enn 50/50.. Er det derimot 50 plasser, så er det en annen sak. Er det 30, liten, liten sjangs. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg tror egentlig at de som ikke er nr. 1, 2, eller 3 på venteliste egentlig bare kan glemme det. Ikke for å ta fra deg håpet, men foreslår at du heller fokuserer på hva du skal gjøre nå. Lenke til kommentar
nissefaren93 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Skolen tar inn 50 elever til media vg1. Og jeg er jo sikret skoleplass på en annen skole, så det er ikke noe problem, men det er ikke det jeg har lyst til. Utenom medier og kommunikasjon er det egentlig det samme hvilken linje jeg går på. Bryr meg ikke om allmennfag i 3 år til ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ser den, kom inn på 3. valget, da media var det eneste jeg virkelig ville.. Jaja.. Er det 50 plasser, så har du kanskje kjangs, men skal ikke si at den er så stor. Laaaangt større enn min er den, da. Lenke til kommentar
martita Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 synd at media å kommunikasjon e ei så populær linje! heldivis kom eg inn. 29 søkera på 15 plassa... hvis du trur du har bedre sjanse for å komme inn på MK til neste år, kan du jo jobbe som lærling eller nå i år for så å søk igjen til neste år. hvis ikke må du nok bare gå på den linja du kom inn på istede.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg var på 14. venteliste, og kom faktisk inn etter en uke. Storfornøyd! :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå