Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Venteliste på medier og kommunikasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Spørs på hvor mange plasser de har.. Der jeg søkte, så var det 15 plasser, jeg kom nr14 på ventelista, med 4,0 i snitt. Er nok ikke mye sjangs du har om det er 13 plasser, ihvertfall.. Heller ikke om det er 30.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Altså, det at 17 stykker skal takke nei til plassen sin, såmå de enten ha komt inn på en privatskole eller komme inn på valget som de står på ventelista. Sjangsen er i mitt syn laaangt lavere enn 50/50..

Er det derimot 50 plasser, så er det en annen sak. Er det 30, liten, liten sjangs.

Lenke til kommentar

Skolen tar inn 50 elever til media vg1.

Og jeg er jo sikret skoleplass på en annen skole, så det er ikke noe problem, men det er ikke det jeg har lyst til. Utenom medier og kommunikasjon er det egentlig det samme hvilken linje jeg går på. Bryr meg ikke om allmennfag i 3 år til ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ser den, kom inn på 3. valget, da media var det eneste jeg virkelig ville.. Jaja..

Er det 50 plasser, så har du kanskje kjangs, men skal ikke si at den er så stor. Laaaangt større enn min er den, da. :p

Lenke til kommentar

synd at media å kommunikasjon e ei så populær linje! ;) heldivis kom eg inn. 29 søkera på 15 plassa...

hvis du trur du har bedre sjanse for å komme inn på MK til neste år, kan du jo jobbe som lærling eller nå i år for så å søk igjen til neste år. hvis ikke må du nok bare gå på den linja du kom inn på istede.. :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...