Zeph Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Eg forstår ikkje heilt problemstillinga her, ein melding eller beskjed om at du ikkje er interessert i ho skulle vel ordne dette? Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Om du frøken mener noe annet, så er du helt anderledes i tankegangen enn meg. Da går det greit for deg selv også at menn behandler deg slik, og ignorerer og sier nedpsykende ord om dem sier noe, etter den type kontakt.... Da må det være fin måte å avvise deg på da Ja, og takk Gud for det. Om en fyr jeg hadde hatt en ONS med ikke var intr. i noe mer, og viste det ved å ignorere meg..? Tror vi begge hadde vært like uinteresserte der gitt, siden det bare var sex og morro der og da. Men hadde det vært et sært tilfelle av videre interesse fra min side, hadde jeg da ikke hatt noen problemer med å ta hintet mtp avvisning. Det er sannsynligvis samme metoden jeg ville brukt om det var ensidig intr. fra gutten. Ingen som sier trådstarter skal bruke nedpsykende ord, det er det kun du som sier fordi det skjedde deg og du vil ha mer oppmerksomhet rundt din sak. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_* Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 frk 1331, : Du må få ha din mening, og jeg min. Jeg foretrekker mennesker som er som meg selv, og når du er sånn som du er , så håper jeg at menn behandler deg sånn at de lar vær å snakke til deg hvis de ikke vil ha med deg å gjøre. At de ikke er hyggelig og sier noe, men bare ingorerer deg, for det er jo slik du liker det. Jeg liker det ikke, så jeg vil bli behandlet anderledes, og verdsetter dem som behandler meg på en annen måte. Min mening, og din mening, er ikke til å krangle om. Vi er bare forskjellige. Om du frøken mener noe annet, så er du helt anderledes i tankegangen enn meg. Da går det greit for deg selv også at menn behandler deg slik, og ignorerer og sier nedpsykende ord om dem sier noe, etter den type kontakt.... Da må det være fin måte å avvise deg på da Ja, og takk Gud for det. Om en fyr jeg hadde hatt en ONS med ikke var intr. i noe mer, og viste det ved å ignorere meg..? Tror vi begge hadde vært like uinteresserte der gitt, siden det bare var sex og morro der og da. Men hadde det vært et sært tilfelle av videre interesse fra min side, hadde jeg da ikke hatt noen problemer med å ta hintet mtp avvisning. Det er sannsynligvis samme metoden jeg ville brukt om det var ensidig intr. fra gutten. Ingen som sier trådstarter skal bruke nedpsykende ord, det er det kun du som sier fordi det skjedde deg og du vil ha mer oppmerksomhet rundt din sak. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Å forvente noe etter et ONS er ikke lurt. Jeg trodde de fleste gikk inn i det med tanken om at "dette er bare sex". Noe videre utover det sees bare på som en bonus. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_* Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 One-night-stand er tydeligvis da ikke noe for meg heller. Det er ikke noe godt engang, men jeg har en annen mening enn deg frk. Deler en noe så spesiellt som sex, kan en da gi hveandre noen ord etterpå, og vise hyggelighet. Men en trenger ikke å ha kontakt annet enn at man viser en pen høflig takknemlig oppførsel etterpå. Mer har ikke jeg å si om den saken. Jeg setter pris på mennesker som verdsetter meg mer enn å bare drite i meg. Sånn er jeg bare, om andre mener noe annet, så er ikke det mennesker jeg vil ha med å gjøre. Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Enkelt spørsmål til "Line": Hva får deg til å tro at dama TS hadde seg med tenker som deg, og ikke som frk_1337 og de fleste andre i tråden? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg vil tro denne jenta la litt mer i det enn bare sex. Dette fordi hun var 16 år. Joda, det er forskjell på 16 åringer, men det kan godt hende hun ikke var helt klar over at dette bare skulle være ONS. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 ONS er det det er, det er ikke "respekt, høflighet og takknemmelighet". Det er gjensidig bruk. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Joda, men da er det en fordel at begge parter er klar over dette. Jeg vet at som 16 åring visste ikke jeg dette. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 TS igjen, takker for mange svar og diskusjonen rundt teamaet Men til saken, nå begynner det å balle på seg for meg, meldinger og telefonsamtaler fra vedkommende tikker inn på natterstid. Blir vanskeligere å kutte henne helt. Kan virke som hun la mer i dette enn det jeg hadde trodd at hun gjorde. Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det jeg hadde gjort i din situasjon, er å si det på en fin måte at du faktisk ikke er interessert i et forhold akkurat nå. Vondt kan det kanskje gjerne gjøre for henne akkurat der og da, men det blir iallefall ikke bedre med tiden om du spiller søt musikk for henne... Det har jeg så altfor dårlig erfaring med selv, etter en ONS som ble til et forhold på 3 år... Håper det hjalp, lykke til! Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kanskje enklere sagt enn gjort. Men det å snakke med henne på tomannshånd hadde kanskje vært det beste? Eventuelt over telefon. Hun har tydeligvis lagt mer i det enn det du har, og har ikke vært klar over at dette bare var et engangstilfelle. Forklar henne at du bare trodde dette skulle være en ONS, og at du ikke la like mye i det som henne. Kanskje vanskelig å si det uten å såre. Hun vil nok uansett ta det litt tungt, kanskje du var virkelig uheldig, og hun var jonfru? Måten du håndterer dette viser virkelig hvem du er. Slik jeg forstår deg vil du ikke såre henne mer enn nødvendig her, noe jeg mener er bra. Som sagt vil hun nok uansett bli lei seg, men jo bedre du forklarer deg, desto lettere blir det for henne, og for deg. Kanskje en beklagelse på at du ikke var klar nok på at dette var en ONS, om du er villig til det. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 One-night-stand er tydeligvis da ikke noe for meg heller. Det er ikke noe godt engang,(...) Da har du enten aldri prøvd (som du nesten gir uttrykk for der), eller vært uheldig med valget av mann. Enig med CK_ ellers, greit å gjøre det pent siden jenta bare er 16 og midt i en (for de fleste) overemosjonell alder Og jo tidligere du gjør det, jo bedre.. blir bare verre av å drøye det. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 En 19åring har sex med 16 åring uten at det er følelser involvert kan ikke kalles ONS engang! Det er å bruke henne, rett og slett. Håper du innser dette nå... Uansett fortell det på pen, men klar måte. Og svar på meldinger hun sikkert kommer til å sende etterpå. Da jeg var 14 år eller noe gjorde jeg noe av samme tabben (selvfølgelig ikke sex involvert og hun var et år yngre) Men det hele endte med at hun ringte meg og sendte meldinger 20 ganger om dagen jeg ikke svarte på. Siste 50 gangene hun ringte tok jeg telefonen og la på med en gang sånn at hun måtte betale for det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_* Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Man kan vel være litt hensynsfull, og fortelle ting på en pen måte og ikke ignorere, og såre henne ytterligere enn nødvendig. Men i dag ser det ut til å være normalt å ikke vise medmenneskelige hensyn til andre, og dem som liker å ha det slik og vil oppleve at noen ikke viser medmenneskelige hensyn til seg selv også får bare ha det slik. Herretter vil jeg kun innvolvere meg i mennesker som bryr seg om meg, både sexuellt og ellers. Er ikke intressert i hensynsløs følelseskald sex. Husk : følelser gjør vondt, for den som har det. Kan ikke folk vise hensyn til det? Være litt forsiktig. Akkurat som på butikken: hvis det kommer en gammel dame, som ikke rekker opp til noen varer, går du bare rett forbi uten å hjelpe henne? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 De som har ONS vet hva de går til. Det er ikke synd på de. Det er bare gjensidig bruk. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Trådstarter. Du blir bare nødt til å avvise henne. Dess raskere dess bedre. Bare si på en fin måte at du ikke er interessert, deretter ignorerer du henne om hun skulle lage en big deal ut av dette. Avvisning er noe vi alle må lære oss å leve med. Hun også. Lar du dette balle på seg mer, blir det bare verre. Gjør det slutt, og det nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå