Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ikke ha mer med henne å gjøre

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei

For ei stund siden hadde jeg sex med ei jente jeg møtte på fest, jeg fikk et inntrykk av det bare var sex. Men når vi våknet dagen etterpå ville hun ha tlf nummeret mitt, for å ungå en klein situasjon, så gav jeg henne det. Nå viser det seg at hun vil ha kontakt med meg i ettertid, men det vil ikke jeg.

Hvordan skal jeg gå fram for å poengtere dette uten å såre følelesene til vedkommende og virke som en drittsekk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eller gjør en morsom vri på det,

be om msn/facebook/mail/tlf/hus tlf osv av hun, begynn å mase på hu 24/7 og bli irritert og småsjalu når hun ignorer deg. Send 5-6 meldinger daglig og spør hva som skjer og hvordan hun har det, eventuelt ring når hun bruker lang tid på å svare (30 min+). Send små søte meldinger på facebook og fortell om dagen din. La dette gå på i en uke, og se hva som skjer ;)

the nice guy - a way to end relationships.

Lenke til kommentar

Bare fas det ut du. Svar småkort men hyggelig på meldingene, og vent en god stund før du svarer. Pleier å ta hintet da. Evt. kan du ta følelsesliv-"trikset":

"Heisann.. Du, jeg mener ikke ikke å være kjip, såre noen eller noe slikt. Men det har seg sånn at følelseslivet mitt er ganske rotete om dagen, og både for min og andres skyld er jeg nødt å bruke litt tid på å rydde opp i det. Håper du forstår!"

Funket den gangen jeg sa det hvertfall, svaret var "Selvsagt forstår jeg! bare si ifra om du trenger noen å prate med!" Så hørte jeg ikke mer uten at jeg ba om det selv :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_*

Du har allerede vært dum å hatt sex med en jente, og innvolvert deg i henne følelsesmessig... Dum du var mot henne og ikke minst deg selv, men.....

for å gjøre det beste ut av situasjonen, så kan du vel si komplimenter til henne, være hyggelig, men si at det ikke passer seg med noe mer. Men vær forsiktig, og du kan vel være hyggelig, ta deg tid til å forklare henne, og vise at du bryr deg litt med at hun har følelser, og er sårbar. Ikke gi henne pang smell, men ta deg tid med å forklare det, vis at du bryr deg om henne som medmenneske, og ikke vis deg fra fiendtlig side. For husk: hun har følelser, og bare tenk deg selv hvor lei deg du blir når en du gjerne har hatt sex med, ikke vil ha deg mer.......

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

OP her.

Nå ble jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Men hvorfor var det dumt å ha sex? Altså jeg møter en vilt fremmed på en fest, vi begynner og rote og hele greia ender opp på soverommet. Hun ga da ingen signaler om at hun hadde noen følelser for meg, og uansett, hvordan kan hun ha det når jeg nettopp har møtt henne.

En annen delikat ting her er at hun er 16 og jeg er 19, føler kanskje at hun kan ta det ganske tungt pga alderen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_*

Hvis du leser mitt innlegg lenger nede på siden her, så leser du hva jeg har opplevd....... Ikke la henne få det for vondt, ta hensyn , prat med henne om dette... og bry deg. Vis at du har tid å prate om dette, og ikke bare si: jeg ønsker ikke mer kontakt... for da blir hun bare så såret..... Snakk om det med at du føler det blir feil, men vis omsorg med å si at du synes hun er en fantastisk jente, og vis at du bryr deg litt da.... ikke smell det i henne på en ekkel måte.

Jeg har nettopp vært i en rettsak, pga en mann som sier han ville bli kvitt meg....... Jeg er dønn deppa, for han nektet å snakke med meg skikkelig.... Bare sa at han ikke ønsket å ha mer med meg å gjøre, og blokket meg på msn, og nektet å prate 10 minutter med meg, han ville heller gjøre det som han vet var værst for meg, og det var å gå til sak.......

Jeg har brent meg skikkelig på dette.... så tenk på hvor vondt følelser er...... Følelser kommer enten man vil eller ikke... du må aldri klandre jenta for å ha følelser for deg om hun har det..... Vær snill og ta hensyn til henne!

Bra at du tenker på dette, det viser du ved å spørre om råd her :)

OP her.

Nå ble jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Men hvorfor var det dumt å ha sex? Altså jeg møter en vilt fremmed på en fest, vi begynner og rote og hele greia ender opp på soverommet. Hun ga da ingen signaler om at hun hadde noen følelser for meg, og uansett, hvordan kan hun ha det når jeg nettopp har møtt henne.

En annen delikat ting her er at hun er 16 og jeg er 19, føler kanskje at hun kan ta det ganske tungt pga alderen.

Lenke til kommentar

Du har ikke gjort noe dumt om det var første kvelden, og det ikke var noen indikasjoner på "love at first sight" og følelser, normen ved ligg-ved-første-møte er at det er ONS det er snakk om.

IOM at dere har rotet én gang, er det nok og begrenset hvor mye følelser hun har. Si noe ala det jeg skrev over, så går det nok bra, hun blir ikke sint/føler seg lurt, og minimalt såret.

Lenke til kommentar

Heregud da mann. Grow a pair, og fortell henne enkelt og greit at du ikke er interessert i et forhold nå.

Kan jo legge til at det var koselig og hyggelig og deilig og alt det der, hvis det var det da.

Ingen har som har sett en Rema1000 reklame i hele sitt liv eller? I tilfelle ikke; det enkle er ofte det beste ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_*

Ikke sår henne hardt med latterlige ord, og nedsettende ord, og kyniske ord iallefall, ta hensyn og vis at du bryr deg om henne tross at du ikke føler for noe mer med henne.

Jeg unner ingen andre enn han som såret meg så hardt, og oppleve noe så ubehagelig som jeg selv har gjort på den fronten.... Og tenk på det du..... Du er iallefall flink gutt som tenker over at du ikke vil såre henne du :) Det er bra !

Lenke til kommentar

Hun har vel stalket og trakassert en mann til han ble lei og skaffet restraining-order, da.

..og rådet hennes er ikke veldig bra. "Vis at du bryr deg om henne"? Wat? Han har truffet henne én gang! Han bryr seg da ikke om henne, hvorfor skal han juge?

Lenke til kommentar

Enig med toth. Da sier man det på en grei måte.

Line. Du har klart dine egne problemer og fikk avslag litt kraftigere enn normalen. Allikevel er det vel få gutter som slenger dritt og sårer en jente med vilje for å bli kvitt hun. Gutter forstår og har følelser de også selv om han du møtte ser ut til å ha vært et rasshøl.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_*

Jeg synes at det er veldig fint at trådstarter lurer på hvordan han skal kutte damen jeg. For det viser at han bryr seg om hva andre føler. Derfor vil jeg si til trådstarter: at du er en enestående gutt, som tenker på andre mennesker, ved å bringe temaet på banen.

Ja, jeg har blitt stalket hardt selv. Men den som stalker er ikke et tap uansett. Den er bare hensynsløs egoist. Og en drittsekk en jente vil bli glad for å slippe og ha mer med å gjøre egentlig.

Lenke til kommentar
Heregud da mann. Grow a pair, og fortell henne enkelt og greit at du ikke er interessert i et forhold nå.

Kan jo legge til at det var koselig og hyggelig og deilig og alt det der, hvis det var det da.

Ingen har som har sett en Rema1000 reklame i hele sitt liv eller? I tilfelle ikke; det enkle er ofte det beste ;)

+1

Det kan umulig ha vært store følelsene bak sex'n, så sånn sett har du ingen forpliktelser ovenfor henne når det gjelder å holde kontakten. Dog, om du ser det fra hennes synspunkt...ikke rart hun vil holde kontakten med den 19 år gamle gutten hun hadde sex med på fest. Det er status i den alderen.

Og Line, tror de fleste har hørt hvor synd det er på deg og andre jenter som blir ignorert av gutter nå.. Kan du holde det OT-maset til din egen tråd? Imo, burde du tatt hintet når han sa han ikke ville ha mer med deg å gjøre. De fleste skjønner slike ignorerings-tegn rimelig greit, bortsett fra de jentene som fortsetter å mase fordi de vil ha en ordentlig forklaring da. (way, copy paste inn i kvinnelogikk-tråden!)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_*

Jeg synes at man kan gi hveandre litt kontakt etter sex, snakke litt på noen meldinger, eller mail. Man kan da være litt forsiktig med måten man dumper noen på selv om det bare var sex.

Trådstarter har et godt poeng, han er omtenksom som tenker på hennes følelser.

Om du frøken mener noe annet, så er du helt anderledes i tankegangen enn meg. Da går det greit for deg selv også at menn behandler deg slik, og ignorerer og sier nedpsykende ord om dem sier noe, etter den type kontakt.... Da må det være fin måte å avvise deg på da :)

Lenke til kommentar
Jeg synes at man kan gi hveandre litt kontakt etter sex, snakke litt på noen meldinger, eller mail. Man kan da være litt forsiktig med måten man dumper noen på selv om det bare var sex.

Jesus maria, de møttes på en fest, de knullet.

Du må lære deg at det er forskjell på det å ha "sex" og det å "elske" med noen. Det er faktisk forskjell, selv om du ikke benytter deg av den (i tilfelle du alltid venter til du har følelser for karen, før du har sex). Når man har sex, er det to individer som gir hverandre glede, tilfredsstiller hverandres lyster - uten å nødvendigvis ha noen dypere følelser.

Etter et one-night-stand (ONS), så vil partene (om de tenker i logiske baner) innse at oddsen for at begge vil fortsette kontakten er minimal. Dog er det alltids en mulighet til å opprette et pulekamerat-forhold..

Mtp jentens unge alder, får man bare håpe at TS ikke poppet jomfrudommen. Man kan håpe på at jenta alt har innsett at sex ikke er så glorifisert som samfunnet skal ha det til. Dog, virker det som at hun satser på de små oddsene, og vil fortsette kontakten. I slike tilfeller er det viktig å ikke gi jenta håp! Ved å ha kontakt, være vennlig, gi komplimenter (som du nevnte i en tidligere post - forresten a big nono, ettersom man ikke vil at jenta skal være mer interessert) ++ så gjør du det enda verre for jenta.

Korte avvisende svar, samt ignorering er den mest effektive og minst smertefrie (i det lange løp) planen. Evt kan du fortsette å knulle henne. :p

Lenke til kommentar

Dumpe?!

Du har misforstått koseptet ONS fullstendig. Man kan ikke dumpe noen uten å ha et forhold med dem. Hvis du møter en random på byen, danser og kliner litt.. Mener du da oppriktig at han er forpliktet til deg på noe som helst vis?

Riktig, han trenger ikke være rasshøl og unødvendig krass, men han har intet ansvar for denne jenta, og et enkelt "sorry, det var bare en one-time-ting for meg" er helt på sin plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...