abene Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gmail har vært fem år i beta, men nå har Google endelig bestemt seg. Les mer Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Tja det var vel kanskje på tide? Er det noen spesiell grunn for at de velger å gjøre dette nå? * EDIT Nå ser vi bort fra den offisielle forklaringen. Endret 8. juli 2009 av Palme Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Var ikke grunnnen at de kunne skylde på det hvis det skjedde noe? Mener jeg har hørt det et eller annet sted. http://masterplanthemovie.com/ Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Av en eller annen merkelig grunn har Gmail-brukeren fortsatt muligheten til å tilbakestille betastemplet med funksjonen "Tilbake til beta" via menyvalget Innstillinger, Prøvefunksjoner. Dette er vel mest en spøk fra Google sin side, tror de kommenterte med at det var for de som savnet beta taggen... (Evt for folk med tvangslidelser som er allergiske mot forandringer ) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 gmail har vært på beta i 7år? Nå er den ute av beta, uten noen som helst endring? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) However, we realize that after five years, this leaves some of you wrestling with some tough questions. How will you ever get used to using Gmail without that familiar grey "BETA" text greeting you when you log in everyday? What example will you cite the next time you make an internet joke about perpetual betas? Don't despair... for those of you long-time Gmail-ers who might feel some separation anxiety, we've got a solution. Just go to Settings, click on Labs, turn on "Back to Beta," and it'll be like Gmail never left beta at all.Jeg hastet meg til labs og fikk satt på denne før jeg i det hele tatt så Gmail-logoen uten beta-stemplet. Endret 8. juli 2009 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
olz Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nesten så det bør vere bøggfritt etter så lang tid i beta Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Selvfølgelig måtte jeg aktivere BETA-logoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå