Dr.X Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Nå skal Aquacomputer lage airplex evo 1800 . Den kommer til å veie 6.8kg og har monteringsmuligheter for 15stk 120mm vifter. sitat: "Mit Lüftern bestückt ist der airplex evo 1800 in der Lage bis zu 40 CPU's zu kühlen" Med vifter er denne airplex evo 1800 i stand til å kjøle ned opp til 40 CPUer. Prisen vil bli fra 199 EUR. (ca 1500 Kr.) mvh Dr.X http://www.aqua-computer-systeme.de/cgi-bi...;num=1050085927 Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 oi, litt size på den ja Det beste med en slik radiator vil jo være at du faktisk slippper å ha vifte på den. Det enorme arealet vil uansett sørge for en fin vanntemperatur. Lenke til kommentar
oBoN Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Fett men hvordan i H**vette har dem tenkt og få folk til og kjøpe sånt, ingen som har stor nok kabinetter til henge dem i sia på kabinettet da ! men det hadde vert fult da men da må man i såfall a server tower da Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det er sikkert ikke akkurat meningen at du skal montere den i et kabinett... Finnes utrolig mange andre muligheter og motere en radiator på ! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det blir ett godt alternativ til Watermodd radiatorene de selger hos waterheads det da Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Fett men hvordan i H**vette har dem tenkt og få folk til og kjøpe sånt, ingen som har stor nok kabinetter til henge dem i sia på kabinettet da !men det hadde vert fult da men da må man i såfall a server tower da er kanske laga for servers? vis den klarer o kjøle 40 cpu's.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Det blir ett godt alternativ til Watermodd radiatorene de selger hos waterheads det da Lenke til kommentar
Novec Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Svarte... Den er enda større enn Audi S2-radiatoren min, den har bare plass til 12 120mm vifter... Det kan hende jeg slår den på effektivitet læll, for min er en 4cm tykk parallell-radiator, mens denne ser ut til å være en sløyferadiator som er noe tynnere. Den kjøler uansett ikkeno så lenge den ligger i hylla, så - til arbeid! Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 fy faen.... Airplex 1800 = gå på clasern og kjøp 3x7,6m 3/8" kobberrør.... Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Fett men hvordan i H**vette har dem tenkt og få folk til og kjøpe sånt, ingen som har stor nok kabinetter til henge dem i sia på kabinettet da !men det hadde vert fult da men da må man i såfall a server tower da Hmm, hadde nok passa til mitt kabinett ja... den er jo BARE 61.5 cm høy (Fulltower...) Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 hehe, viftene vil bli dyrere enn radiatoren, 15x 200kr... Det beste er nok å kjøpe en 12v radiatorvifte for biler. Alikevel går man på høggern og finner en stor radiator for bil når man først skal ha så stor radiator. Blir nok endel billigere. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Til bruke til vannkjøling av serverparker? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Meneh...wtf? Vil den gi så god kjøling da? For meg så ser det bare ut som enda en penisforlenger.. Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Den vil sikkert kjøle vannet til romtemperatur. En radiator vil aldri kjøle vannet mer enn ned til romtemp. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Håper det blir mulig å få den inn i en sidedør på mitt fulltower.... Har titta på radiatoren til bilen på jobb (Toyota Hiace 2,4 turbodiesel) Den ser ut til å ha passe størrelse, så hvorfor ikke ta en vanlig bilradiator, må være billigere det Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Håper det blir mulig å få den inn i en sidedør på mitt fulltower.... Har titta på radiatoren til bilen på jobb (Toyota Hiace 2,4 turbodiesel) Den ser ut til å ha passe størrelse, så hvorfor ikke ta en vanlig bilradiator, må være billigere detBilligere er det! Iallefall om du går til skraphandleren og plukker med deg et par radiatorer. (I tilfelle lekasje :o ).MEN. En bil radiator er jo ikke så pen å se på, og som oftest er dem tykkere enn en radiator beregnet for PC'er. MEN!!! Om du går til skrothaugen og leter etter BMW'er av E36 typen. (Dvs, 3-serien 92-93 og frem til 99). Plukk med deg varmeregisteret! og vips! Så har du en HW-Labs Black Ice Extreem radiator! Sweet eller hva? Det er garrantert andre bilder du kan plukke det samme varmeregisteret i fra, men på E36 vet jeg det 100% sikkert, fordi jeg måtte bytte i min bil! (Etter litt lodding, testet jeg den mot min egen HW-Labs BX radiator! Identisk kjøling! Skilte ikke en grad en gang! :wink: Neste på lista er å finne biler som har HW-Labs Black Ice Extreem ][ Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Svarte... Den er enda større enn Audi S2-radiatoren min, den har bare plass til 12 120mm vifter... Det kan hende jeg slår den på effektivitet læll, for min er en 4cm tykk parallell-radiator, mens denne ser ut til å være en sløyferadiator som er noe tynnere. Den kjøler uansett ikkeno så lenge den ligger i hylla, så - til arbeid! Bare send den til meg du så skal den nok bli brukt Hehe, men vet du om den er restriktiv på vannet eller ikke? sette to 1250 pumper i serie kanskje for å opprettholde trykket, hmmm..... -P- Lenke til kommentar
Novec Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg vil nok anta at EVO1800 er ganske restriktiv. Rørene er ikke mer enn 10-12mm i diameter hvis jeg ikke husker feil, og det blir ganske mange meter av dem, og enda flere bøyer. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ja sant det du sier der, da ville jeg ikke satset på denne radisen hvis man er avhengig i at vannblokken skal ha høyt trykk for å yte maks.... Og desverre er de fleste blokkene på markedet veldig avhengig at det er "high flow rates" for å gi best resultater... Eneste bruken jeg kan se for en slik rad, er total stillhet, eller et heftig peltier setup 8) -P- Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Denne radiatoren må jo være genial å ha utendørs.. Tenkt dere minus 15C og den hengende fra vinduskarmen Anngående trykk i vannblokkene, er jo ikke det større problem enn å invisterer i en extra pumpe - en før og en etter radoiatoren. Er du så ekstrem tillater vel budsjettet en liten pumpe ekstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå