Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei Jeg har planer om å kjøpe meg ett hjemmekino annlegg og en 40" LCD TV Samsung 40" Som det står i tittelen har jeg 0 erfaring med hjemmekino annlegg og håper noen kan hjelpe meg Krav: - Små høytalere som jeg kan ha på skrivebordet(Har ett 2 m langt skrivebord hvor PC står på den ene enden og fremtidig hjemmekino annlegg og 40" i andre enden - Svart lakerte høytalere, ikke treverk - Pris ca: 5000,- for høytalere, ca 3000,- for en forsterker. Har sett litt på denne pakka med denne forsterkeren. Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Høyttalerne så veldig greie ut til prisen. Subwooferen fra XTZ vil sørge for at du får den tyngden du trenger i bassområdet både til film og musikk. Når det kommer til receiveren ville jeg muligens ha tatt et lite steg opp, da den ikke støtter "de nye HD-formatene" som nå er på full vei inn. Denon har kommet med en spennende (og ganske rimelig) modell som støtter dette. Noe å se på? Denon AVR-1610 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 nja, den var litt dyr. Kanskje jeg skal ta meg en tur innom Hifi klubben og spørre litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå