aluxez Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Altså, t-skjorten er morsom, men det er ikke morsomt om datteren på 4 går rundt med den. Men ja, du overreagerer. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvordan kan en t-skjorte som omtaler en 4 årings kjønnsorgan være morsom? Er enig i at TS har overreagert litt, men t-skjorta er i beste fall usmakelig spør du meg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Når begynte folk fra kvinneguiden å overta diskusjon.no ? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Når begynte folk fra kvinneguiden å overta diskusjon.no ? Forrige sommer - er hvertfall da denne tråden er fra Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Når begynte folk fra kvinneguiden å overta diskusjon.no ? Ring pappa'n din og fortell ham at han har svikta deg som mannlig rollemodell og dermed i å lære bort skikkelig mandighet. Muligens visste han dette fra før av. Det finner du raskt ut når du tar samtalen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Når begynte folk fra kvinneguiden å overta diskusjon.no ? Forrige sommer - er hvertfall da denne tråden er fra Wops, jaja. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Nå tviler jeg veldig sterkt på at det var fars mening at denne t-skjorten skulle brukes av datter i offentligheten. Jeg kan godt forstå at dette er noe som fedre med barn kan spøke om å kjøpe etter et par innabords en fredagskveld, og tror nok at far tenkte mer " morsomt å ha, men får ikke bruk for den", en tanke som de fleste menn som driver med netthandel har opplevd. Jeg hadde selvsagt reagert om min fiktive datter hadde blitt påkledd et slikt plagg, og jeg forstår at mor blir irritert. Dette er mer noe far kan vise mor på pc-skjermen og si " var ikke denne morsom". Allikevel tror jeg aldri det var fars tanke at dette plagget skulle brukes av datter, og uten å vite om vennegjengen også har barn og delte samme humoristiske sans, syntes jeg ikke de bør bli stemplet som pedofile som det er på grensen til her. Tror nok dette handlet om noen eldre mennesker som minnet om sin tidligere ungdomstid med litt tullete netthandel rett og slett og løs humor. Ville ikke gjort noen stor sak ut av dette om jeg var mor, annet enn å påpeke i mindre grad at dette ikke er noe datter skal gå med. Gammel topic ja, men får håpe trådstarter og far ikke krangler om dette enda Endret 11. oktober 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå