SpecialForce Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei alle kjente og kjære her på forumet Jeg har kjøpt og installert crysis i forbindelse med et av platekompaniets mange tilbud Dessverre så ser det ut til at Crysis ikke ønsker å bli patchet. Hver gang jeg prøver å patche Crysis til 1.2.1 så får jeg feilmelding om å patche til 2.0 Prøver jeg 2.0 så sier den at jeg må patche til 2.0?! Prøver jeg 1.1 så skal jeg da visstnok patche til 2.0... Nå skjønner jeg ingenting og er i ferd med å gi opp... Maskinen kjører Windows Vista Ultimate og fungerer ellers feilfritt. Si gjerne i fra om flere detaljer ønskes Lenke til kommentar
E-N Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg hadde det samme problemet. Bare reinstaller det så skal det gå fint .. det gikk for meg ivertfall Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei Problemet ser ut til å være løst for min del å. Reinstallering fungerte flott! Takk for hjelpen =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå