Equerm Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Malvado: Du kan ikke ta utdangspungt i W7 da det er en Beta Anyways så var vlc 0.8 den beste, der funket alt, tilogmed ødelagte filer som BoC_SantaCruz sier Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som vet om de fikset det med at det var forsinkelse når man trykket på pause? Yes, det har de! Har alltid irritert meg over det i de tidligere versjonene. Lenke til kommentar
sentence Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Denne er jo så dårlig. Hvordan kan den være så populær? Kan ikke engang loope slik som de eldste versjonene av WMP. Du kan jo velge a-b loop, men den fungerer jo bare på noen formater. Da er Mplayer et helt tonn bedre og støtter enda flere codecs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Første filmen jeg skulle starte opp etter at jeg tenkte å gi VLC enda en sjangs, krasja etter et halvt sekund. Ikke sjangs å få den til å funke. Et par andre filmer i samme format funket fint. Så tenker jeg holder meg til GOM Media Player ei lita stund til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå