abene Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det populære multimediaprogrammer VLC Media Player er endelig tilgjengelig i versjon 1.0. Les mer Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Meget bra! Har brukt VLC til videoavspilling i over 4 år nå, og endelig har den kommet i v.1.0 Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bra og bra.. fint at de anedelig har kommet til 1.0 men jeg syns versjoner for 2 år siden virket bedre enn versjonene i dag. det er fordi da fikk man spilt av filer som rett og slett var skadet og maglet data (hakket noen plasser mend et gikk bra) dette har ikke fugert like bra i senere tid.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har brukt VLC så lenge jeg kan huske og nå kommer v1.0 Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Håper de har fikset mange feil. Ga opp VLC for lenge siden pga. iriterende bugs f.eks vis du startet en film så var ofte de første sekundene helt rar med mange farger, og HD spilling var et mareritt i VLC. Insaterte k-lite media pack og angrer ikke, bruker kun VLC til å spille av image filmer og andre formater som ikke k-lite støtter Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har selv brukt VLC ganske så lenge nå og kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd med det. At de nå slapp 1.0 er vel kasnkje på tide Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jepp, endelig kom versjon 1.0 ut ja. Bruker ofte VLC, men må innrømme at det har noen irriterende bugs som jeg håper har blitt fikset nå. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 m.t.p. fartstiden på pre 1.0, så kan man si at utviklerene har vært svært konservative med versjonsgivingen? Fint for dem, men for de fleste har vel VLC vært brukenes i mange mange år nå Lenke til kommentar
G Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan noen legge ut ett screenshot av 1.0? Det mangler hos produsenten foreløpig. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan man nå spole ved å scrolle? Jeg savner også muligheten for å ha playlisten i en sidefane i hovedvinduet, er dette mulig nå? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan man nå spole ved å scrolle? Jeg savner også muligheten for å ha playlisten i en sidefane i hovedvinduet, er dette mulig nå? Scoller du justerer du volumet Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 dette var positivt.funksjonaliteten er outstanding.vært kjekt om HW kunne testet di beste spillerne og hatt hovedfokus på billedkvalitet Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan man nå spole ved å scrolle? Jeg savner også muligheten for å ha playlisten i en sidefane i hovedvinduet, er dette mulig nå? Scoller du justerer du volumet Det har jeg hurtigknapper til, og hvor ofte er det behov for å endre volum underveis i filmen? Men hva med playlisten? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan man nå spole ved å scrolle? Jeg savner også muligheten for å ha playlisten i en sidefane i hovedvinduet, er dette mulig nå? Scoller du justerer du volumet Det har jeg hurtigknapper til, og hvor ofte er det behov for å endre volum underveis i filmen? Men hva med playlisten? Jeg endre ofte volumet med scollen. Dem mest brukte hurtigtasten er "A" for å endre aspect og "Space" for å pause filmen. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Held meg til SMPlayer som eg føler er ein skikkeleg moderne mediaavspelar. VLC var betre for nokre år tilbake. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Da får jeg holde meg til Totem i Ubuntu inntil videre Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen som vet om de fikset det med at det var forsinkelse når man trykket på pause? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tja, var ikke akkurat helt stabil denne utgaven : *Problemer med skins, kan føre til at Vlc henger fullstendig. *Må restarte VLC hver gang man lagrer en setting for at den skal trå i effekt i W7. Ellers helt greit egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå