Kenneth Dammyr Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Panasonic HDC-TM300 er alt du kan tenke deg. Og dyrt. Les mer Lenke til kommentar
mariuso Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva slags brennvidde kan legenden skilte med? (jfr 35mm f.eks) Etter min mening er det ALT for mange kameraer som ikke egner seg til filming innendørs pga mangel på nok vidvinkel. - Det alene er nok for min del til å heller kjøpe EOS 500d og sette på 10-22mm.. Lenke til kommentar
mariuso Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Rettelse - Ser under detaljer for kameraet at: "Korteste vidvinkel er 45 (35mm)" Alt for dårlig synes nå jeg. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvordan klarer dette kameraet seg i forhold til Canon HF S10 lurer jeg på Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hups! Jeg har visst glemt å legge til "akam anbefaler"-logoen som kenneth og jeg ble enige om at dette kameraet skulle få. Fikset nå. Mea culpa. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har sett på både denne og Canon HF-S100 i butikken. Jeg endte opp med Canon, muligens fordi jeg hadde Canon HV30 fra før av. Det jeg ble utrolig skuffet over på Panasonic'en var at når skjermen tiltes ca. 45 grader, noe den nesten alltid gjør, vil den komme i veien for den utrolige digge fokusringen. Og hvis jeg skulle gjøre noe så elementært som å låse eksponeringen, måtte jeg klikke meg gjennom 7-8 menyer. Det er ubrukelig! Men for all del, kameraet var utrolig digg, og søker var også et stort pluss. Bare synd at Panasonic-folka overså enkelte detaljer som ellers kunne gjort denne til det perfekte konsumentkameraet. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Det jeg ble utrolig skuffet over på Panasonic'en var at når skjermen tiltes ca. 45 grader, noe den nesten alltid gjør, vil den komme i veien for den utrolige digge fokusringen. På denne modellen syntes jeg ikke det var noe stort problem, men har merket meg det før på kameraer som bare har et lite hjul på siden av objektivet. Da kommer skjermen fort i veien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg