Gå til innhold

Hvilket Skjermkort kommer du til å ha om 1 år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer nok sikkert til å ha det samme som eg har nå, som er

Gaiward GeForce 4 Ti4600 Ultra/750 XP 128MB DDR..

Spiller såpass lite at å bytte til et bedre bare for det ser eg ikke no vits i.

En ting som ihvertfall er godt med dette kortet er muligheten for 2 skjermer! Kommer nok alltid til å ha et skjermkort som har muligheten for flere skjermer tilkoblet... har 2 vanlige crt monitorer nå, men rekner med å kjøpe ihvertfall en lcd når eg kommer hjem til norge i juli.. men kjøper eg en så blir det vel kanskje 2 med det samme.. ser litt bedre ut på skrivebordet med 2 lcd istedet for 1 lcd og en 1 crt.. :D

Lenke til kommentar

Kommer nok til å beholde mitt Matrox Parhelia skjermkort. Jeg kjøper bare Matrox skjermkort på grunn av kvaliteten. Det er ikke uten grunn at AMD valgte å vise frem sitt Opteron system med et Matrox G550 skjermkort. Det samme har Microsoft gjort gang på gang.

 

Jeg trenger ikke nødvendigvis 200fps i 1600x1200. Det er bildekvalitet som gjelder og her er Matrox i en klasse for seg. TrippleHead funksjonaliteten er jo helt genial.

Lenke til kommentar
Apropos skjermkort:

 

 

Å bruke MX-440 i en ny pc som skal brukes til spill er i min vurdering en hån mot kunden.

 

Hvorfor sverger nettbutikker til Nvidia kort? Og hvilket univers befinner journalisten seg i? Monkey Island?

 

MX-440 er betraktelig bedre enn f.eks Geforce 2 Ultra som mange regnet som super duperte megafantastisk skjermkort. Holder for mange etter min mening.

 

Jeg kommer til å ha et NV-35 til jul tipper jeg. Nvidia ruuuler :-) (i hope)

Lenke til kommentar
Man får vel bare vente å se. nVIDIA slår tilbake med det nye GeForce-kortet. ATi har hele tiden laget bra kort' date=' men ikke så gode drivere quote']

 

Tull, Tull, og atter Tull....

 

Fatter ikke at folk ikke klarer å innse at ATI sine drivere har blitt MYE MYE bedre enn før, og nå er fullt på høyde med Nvidias drivere.

Lenke til kommentar

*Tenke*. Jeg har nå et Hercules 4500 kyro II, som for lengst har gått ut på dato eller hva ? Jeg husker da jeg kjøpte kortet det skulle være sååå bra, noe som det var en stund og. Men på alle tester stod det at "holdbarhetsdatoen" var usikker, og det har vist seg nå. Nesten alle nyere spill jeg spiller er det noe feil med grafikken. Hvis det er noen som veit om noen bra drivere osv send meg en PM !

Om et år sitter jeg nok med et ATI kort åssen det veit jeg ikke, jeg skal kjøpe nytt hardware til høsten så får vi se da.

 

Gulliksen

Lenke til kommentar

Det er utrolig mange her som kommer enten til å sitte igjen med det di har i maskina allerede nå, eller som kommer til å oppgradere til Ati.

 

Utrolig få som nevner Nvidia i det hele tatt... Men regner med dette kommer til å bli et spennende år.

 

Jeg har mest troa på grafikkort med 256ram minst, er mest fremtidsrettet mener nå jeg da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...