iskya Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 For et par dager siden byttet jeg endelig ut de hvite øreproppene som fulgte med iPod nano med Koss PortaPro (black beauty-versjonen som er helt svart) og: wow! Det var stor forskjell! For 300kr og uten å måtte få noen store tunge hodetelefoner som er vanskelig å få i veska var dette veldige gode hodetelefoner! Hadde i perioden iPod-øreproppene "glemt" hva bass var - nå har musikken min fått nye dimensjoner Har sett i utallige poster at mange mener disse er utrolig crap og stygge osv. Ingen tvinger dere til å kjøpe dem! Siden så mange har PortaPro er det null problem å prøve dem før du kjøper dem. Jeg synes de er veldig stilige jeg, men er kanskje litt svak for retrodesignen og at de er helt svarte :-) Very happy Lenke til kommentar
amish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har dem selv, men byttet dem ut med Sennheiser CX-300 II øreplugger. Lyden i dem er ikke noe WoW akkurat, men selvsagt en god forbedring fra Apples øreplugger, og til en billig penge. Alt for mye bass i porta pro, men ellers kan jeg si at de duger godt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Synes portapro har super lyd jeg. liker bass. Men vær forsiktig med pluggen (om de ikke har utbedret det i siste versionene?) ble iallefall utrolig lett kontaktfeil i de gamle versionene. Koss har livstidsgaranti da, så bare å sende inn. men kjikt å måtte gjøre det hver måned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvordan var lyden i de svarte kontra de orginale? Litt mørkere kanskje? Lenke til kommentar
iskya Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Hvordan var lyden i de svarte kontra de orginale? Litt mørkere kanskje? haha ja. Men bedre det enn den gule lyden i mellow yellow :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå