Gå til innhold

Iphone 3GS ifra England og bruk


Anbefalte innlegg

Hva koster Iphone 3gs i England(skal over der i dag)?

Hvordan er det med å bryte dem abb.?

Skal jobbe offshore der borte, så kanskje et engelsk abb. er greit å ha(men ikke til Iphone, bruke det på annen mobil som blir liggende i england).

 

Og i tilegg bruke mitt Onecall abb. på Iphone 3GS, vil det gå? Evt hva koster det å kjøpe meg fri i England? Og bruke det engelske abb på annen mobil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

O2 sin nettbutikk ser kun ut til å være tilgjengelig fra Storbritannia, så det er ikke så lett å sjekke prisen - men du kan se på Carphone Warehouse.

 

Merk at du må få telefonen låst opp hvis du skal bruke norsk abonnemnet i den, så du bør sjekke om det i det hele tatt er mulig.

 

Du får mest sannsynlig ikke kjøpt britisk abonnement heller, så du må kanskje gå for Pay as you go (kontantkort).

 

Ser også ut som om du må betale med et bank/kredittkort med chip, så sjekk at du har det.

 

Jeg vil anbefale at du stikker innom en forhandler, og ikke en O2-butikk, siden forhandlerene gjerne er mindre lojal mot O2 og kan hjelpe mer med eventuelt brudd på bindingstid og opplåsing.

Forklar at du vil ha telefonen låst opp. Hvis de ikke er samarbeidsvillig er det bare å gå i en annen butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...