abene Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Symantec er klar med betaversjoner av neste års sikkerhetsprodukter. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hadde jeg ikke vært så utrolig godt fornoyd med AV fra MS, så hadde jeg trolig testa dette ut. Men orker ikke å krangle med brannmurer o.l.. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 tester ut denne selv om jeg er knallfornøyd med f-secure.er det muli og få tak på AV fra MS enda? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Mener at softpedia har nedlasting tilgjengelig. De hadde iallefall det. Hvis ikke har jeg både 32 og 64-bit hjemme hvis du vil ha Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Norton har jo hatt et dårlig rykte på seg, men jeg synes 2009 utgaven av NIS var ganske bra. Hvis 2010 blir bedre enn den igjen, så kjøper jeg meg nok en lisens. En ting jeg ikke skjønner med Symantec er hvorfor de gir brukeren muligheten for en 2 års lisens på sine produkter når folk vet at dem kommer med nye versoner hvert år...Bedre å betale for 1 år med 2009 versonen, og så 1 år med 2010 når den kommer. Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 NIS 2009 var jo helt konge! Satser på 2010 blir enda bedre. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Betroz - Jeg har 2 års lisens, og kan laste ned nyere versjoner og installere dem etterhvert som dem kommer og fortsette på samme nøkkelen. Genialt når jeg shoppet slik "hjemme versjon" og kan da ha den på 3 pc'er - blir ikke mange hundrelapper pr år pr pc da, og det er Norton utvilsomt verdt. Spesielt fra versjon 2008 og oppover. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Betroz - Jeg har 2 års lisens, og kan laste ned nyere versjoner og installere dem etterhvert som dem kommer og fortsette på samme nøkkelen. Takk det der visste jeg ikke Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hadde jeg ikke vært så utrolig godt fornoyd med AV fra MS, så hadde jeg trolig testa dette ut. Men orker ikke å krangle med brannmurer o.l.. Må egentlig si meg enig med dette. Jeg er også veldig fornøyd med AntiVirus Essentials fra Microsoft. Kjører det på fire maskiner nå. En Windows 7, to med Vista og en med XP. Når det gjelder Norton, så har de fått mye velfortjent kritikk de siste årene, men 2009-utgaven av AntiVirus som jeg har installert på laptopen min fungerer veldig bra, og er både kjapp og effektiv. Hvis 2010 utgaven er enda bedre så lover det bra. For min del så vet jeg ikke om jeg er villig til å betale for en Norton lisens så lenge Microsoft sin AV klient er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå