Gå til innhold

Corsair vannkjøling ønsket testet!


Anbefalte innlegg

Nå har Corsair kommet med vannkjøling som er til salgs hos netconnection...Syns dere burde fått testet denne, satt den opp mot WaterChill o.l.

 

Bjynner å bli en stund siden dere kom med noen skikkelige godbiter!

 

I forbindelse med WaterChill skrev OndeOlav, deres nyeste tilskudd, følgende:

 

IMHO er ingen tid for dyrebar til å "kaste" bort på et nytt produkt fra Asetek - dette er gutta sine! Menmen, dere får smøre dere med et tjukt lag tålmodighet og se hva som skjer... 8)

 

Har enda ikke sett noe til det! Syns en måned er litt vel drøyt for å teste et system! Kanskje bare jeg som er utålmodig, men jeg savner testene deres!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok vente en stund før settet kommer i salg. Det er så vidt jeg vet ikke kommet i full produksjon enda. Men et testeksemplar er på tur til Overklokking.no. :) Hvis jeg ikke husker feil, blir vi den eneste skandinaviske siten som kommer med en test av det settet, i alle fall på en stund. :D

Lenke til kommentar
Du må nok vente en stund før settet kommer i salg. Det er så vidt jeg vet ikke kommet i full produksjon enda. Men et testeksemplar er på tur til Overklokking.no. :) Hvis jeg ikke husker feil, blir vi den eneste skandinaviske siten som kommer med en test av det settet, i alle fall på en stund. :D

 

Dette liker vi å høre! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...