powersound Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei! Prøver og strate en ny tråd for og få svar på hvilken av diss e jeg bør velge. Ser at det er litt forskjell på skrive og lese hastighet på dem så skiller det litt i pris men det er minimalt. Var også noen som sa i den forige tråden at det var noe program som ikke funket på Vertex:en hvis man kjørte den i RAID 0. Er det de samme på Super talent:en? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Disse diskene skal yte likt, da de er basert på samme kontroller fra Indilinx. SuperTalent skal visstnok ha brukt et eget design på selve kretskortet (ifølge PC Perspective), men ytelsen skal være identisk. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 er det hvert og vente på Vertex Turbo? Link Men står hvertfall en markant forskjell på lese og skrive hastighet på infon her på prisguden. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvor mye bedre Vertex turbo faktisk blir er vel fremdeles uvisst, må nesten vente på tester for å se det. Hvorfor det er forskjellige specs på Vertex og UltraDrive aner jeg ikke. Hvis du ser på testen jeg linket til så er de målte forskjellene på disse to SSD-ene så små at man må regne dem som identiske ytelsesmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå