Gå til innhold

Ny Tattovering! Fjerning av skorper


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har tatt min første tattovering på hele underarmen, det er en skrift-tatovering.

Jeg vet det er normalt og få skorper på tatoveringen, men det jeg lurer på er om det er trygt og fjerne de som har allerede begynt og løsne? jeg tok noen i dag på forskjellige deler på forskjellige bokstaver og det ser ut som det er noen plasser fargen ikke er like sterk.. Nesten som små hull..

 

Jeg er i den 5nde dagen i helingsprosessen, jeg smører meg med salve 3 ganger til dagen og gir den så mye luft som mulig.

 

Mvh

 

ArithaFidelity

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde IKKE røre skorpen. Det sier jo seg selv med hva du nevner om "hull".

 

Vet ikke om det er normalt med skorpe eller ikke, men både jeg og kompisen min tok tatovering i Tenerife, jeg en svart tribal og han et stort multifarget løveansikt, fikk ingen skorpe.

Endret av Da Kurlzz
Lenke til kommentar

Takk for raskt svar!

 

Du fikk ikke skorpe nei, jeg leste litt rundt omkring og fant ut av at det er en muligheten at det har noe med hvor mye salve du smører inn til og begynne med, jeg har en anelse jeg tok litt for mye siden der jeg leste måtte du smøre med ett tynt lag, ellers kunne det danne en skorpe. Så lurer på om jeg dret meg ut siden dag 1, men tiden vil vise:) De hulla jeg såg i går er delvis borte, bare 1 bokstav som det er synlig på for øyeblikke, så kanskje det er små skorper uten blekk på seg, får vertfall håpe det. :)

Lenke til kommentar

Jeg smørte rikelig på, og ganske ofte (opp i mot 6 ganger daglig, spørs hvor mye jeg kjedet meg i kanari øyene. :p Holdt det heller ikke så luftig, men det fikk flott fordiom. Eneste type "skorpe" jeg fikk var død hud som falt av og tatoveringen gikk fra møøøøørk svart til litt lysere svart (grå nærmest).

 

Bilde av tatoveringen din slik den ser ut nå?

 

Noen andre burde svare litt mer utfyllende, da det kan være det ikke er så gale med skorpe heller. Jeg vet ikke så mye.

Lenke til kommentar

Jeg fikk bra med skorpe på min lille tattovering. Jeg pirka ikke på det, men liksom når skorpa nesten var av noen steder, liksom en liten bit var løs men satt fast i resten av skorpa hvis du skjønner, i hvertfall den fjerna jeg med neglene mine. Altså dro ikke av den, men bare "klipte" på en måte. haha, jeg er så uffattelig flink til å forklare :p

 

Men, ja, jeg hadde et område uten skorpe i det hele tatt. Et lite hull liksom mitt i, tenkte at dette ville synes, men nei.. ingen forskjell der i forhold til resten av tattoveringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...