Dotten Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg sliter med sinnsyk hodepine, men er det meg eller mangler Wild Wild West, Catwoman og Planet of the Apes (nyversjon)? Batman & Robin og Pearl Harbor var nå listet. De fem jeg først og fremst liker å trekke frem: http://flaglima.com/?p=848 Ellers litt lite imponert over denne fasiten, som den forrige. Det blir mer som en guide til snever filmsmak for min egen del. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Så...Hvor mange av disse filmene har du egentlig sett Badsmile? Det er virkelig synd hvordan en god diskusjon på en så god tråd ender opp på denne måten. Du registrerte deg for å si dette? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Av alle de som er nevnt før seriene så har jeg sett 40/50 stykker. Dem andre er jeg 99% på at er dårlige. Med litt hjelp av imdb, listal og lignende lister over dårlige filmer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Savner fremdeles svar fra deg på dette innlegget :--) Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Grunnen at jeg ikke svarer er pga at jeg er lei diskusjonen. Men kan svare da: Som jeg har sagt før, så går det greit at en film inneholder litt homofili, så lenge den ikke kun fokuserer på det. Noe Milk og Brokeback gjør for.eks. Some Like It Hot fokuserer så og si ikke noe på homofili. Godt mulig andre synes det, men jeg selv fikk ikke akuratt noe følelse på at den gjorde det. Endret 9. juli 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 @BadSmile: Jeg utfordrer deg til å se Maurice - et nydelig stykke film du garantert ikke vil angre på å ha sett. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Sikkert en god film, men ikke noe for meg. Er egentlig ikke vitsen å anbefale meg filmer med slik tema, da jeg aldri kommer til å se dem. Men det er vel de fleste klar over nå. Endret 10. juli 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Sik jeg ser det er det rimelig dumt at en person som er så sterkt imot enkelte type filmer at han ikke engang vil se dem skal sette opp en slk liste. Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Will & Grace!? Det er jo dritmoro! Og jeg synes du kan legge til Kristin Lavrandsdatter på listen. Kjedeligere film skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Sikkert en god film, men ikke noe for meg. Er egentlig ikke vitsen å anbefale meg filmer med slik tema, da jeg aldri kommer til å se dem. Men det er vel de fleste klar over nå. Vi får se om noen år, da :--) Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Tviler på at jeg har endret mening om noen år, men vi får se. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg skjønner ikke helt hvilke actionfilmer man synes er gode hvis man synes Transformers og The Rock er dårlige. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg skjønner ikke helt hvilke actionfilmer man synes er gode hvis man synes Transformers og The Rock er dårlige. Hehe, det er en drøss med actionfilmer som gir meg laaaangt mer enn de ovennevnte. Bare for å nevne noen av de mer kommersielle: Aliens, The Matrix, The Professional og Die Hard. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 The Rock matcher helt klart de filmene der. Med unntaket av en litt grå hovedperson har den egentlige alle elementene som en god actionfilm trenger. På områder som plott, skurk, action, setting, tempo, musikk etc. er den helt på høyde med dine eksempler. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Etter dagens kinotur foreslår jeg å slenge til Brüno på lista Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvilke actionfilmer man synes er gode hvis man synes Transformers og The Rock er dårlige. Hehe, det er en drøss med actionfilmer som gir meg laaaangt mer enn de ovennevnte. Bare for å nevne noen av de mer kommersielle: Aliens, The Matrix, The Professional , Die Hard. ..Og Commando. Endret 12. juli 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg skjønner ikke helt hvilke actionfilmer man synes er gode hvis man synes Transformers og The Rock er dårlige. Hehe, det er en drøss med actionfilmer som gir meg laaaangt mer enn de ovennevnte. Bare for å nevne noen av de mer kommersielle: Aliens, The Matrix, The Professional og Die Hard. Du slår meg ikke som en person som liker The Matrix, men du nevner jo selvsagt fasitsvarene Die Hard og Aliens. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 The Rock inneholder en pist-off neger som har lyst på pengene sine. Nuff said. Du kan gjerne føre opp Dog Soldiers på listen, BadSmile. En av de beste dårlige filmene jeg har sett. Ingenting som å legge vekk den gode filmsmaken for en herlig kveld med one-liners og varulver. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 The Rock inneholder en pist-off neger som har lyst på pengene sine. Nuff said. Du kan gjerne føre opp Dog Soldiers på listen, BadSmile. En av de beste dårlige filmene jeg har sett. Ingenting som å legge vekk den gode filmsmaken for en herlig kveld med one-liners og varulver. Legg til Boondock Saints og The Crow så har du alle fjortissfilmene i et og samme innlegg. Lenke til kommentar
The_a_la_menthe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 The Rock inneholder en pist-off neger som har lyst på pengene sine. Nuff said. Du kan gjerne føre opp Dog Soldiers på listen, BadSmile. En av de beste dårlige filmene jeg har sett. Ingenting som å legge vekk den gode filmsmaken for en herlig kveld med one-liners og varulver. Legg til Boondock Saints og The Crow så har du alle fjortissfilmene i et og samme innlegg. Definer fjortissfilm for meg er du snill, og hvorfor de skal ligge på denne listen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå