Cuneax Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du glemmer fremdles å nevne Some Like It Hot. Du veit, menn og dameklær og optimisme og sånn... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Eller så har vi de latterlige filmene med "Movie" i tittelen: Scary Movie (2000) Scary Movie 2 (2001) Scary Movie 3 (2003) Scary Movie 4 (2006) Date Movie (2006) Epic Movie (2007) Superhero Movie (2008) Disaster Movie (2008) Meet the Spartans (2008) American Pie filmene er også noe man bør holde seg langt unna, med unntak om man vil ha dårlig filmsmak. What?! Alle de filmene er jo geniale! Ihvertfall American Pie serien..går jo ikke an å ikke like de?! Endret 8. juli 2009 av timb Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 PS: Har du (BadSmile) sett Philadelphia? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Du glemmer fremdles å nevne Some Like It Hot. Du veit, menn og dameklær og optimisme og sånn... Har du i det hele tatt sett Some Like It Hot? Filmen har da ikke noe som helst homofili i seg, og som sagt, det er det jeg viker unna. Grei, dem kler seg ut som damer, men har intet med drag queens eller andre homofilistiske saker å gjøre. Tydeligvis så bringte frem min liste drittsekken i folk. Eneste jeg gjorde var å nevne filmer jeg aldri kommer til å se, og her kommer folk og oppfører seg helt latterlig. Dere er ikke bedre enn meg, dere liker meg like lite som jeg liker homofile personer. Hadde vært ypperlig å avslutta den debatten, og slutte å komme med sarkastiske innlegg. Edit: ikke sett Philadelphia, la den til bare pga du foreslo den. Endret 8. juli 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg bruker kun din tankegang i min lille analyse av Some Like It Hot, som jeg har sett og husker godt. Den inneholder menn i dameklær, noe som må være like avskyelig som en gutt som går fra boksing til ballett. I alle fall ifølge din logikk. Jeg anbefaler deg å se slutten på den igjen, det er helt klart antydninger til homofili, i alle fall for homofobe. Den er jo også positiv og optimistisk, noe du ga uttrykk for å avsky i listetråden. Å få drittsekkstempel av å benytte seg av din egen logikk er bemerkelsesverdig. Og hvem har gitt uttrykk for å mislike deg? Stråmannsargumentasjon. Jeg anbefaler deg å se Philadelphia, en av de sterkeste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Greit, kanskje jeg var litt streng angående Billy Elliot (Men skal aldri se den uansett). Når det gjelder Some Like It Hot, så kan jeg ikke huske at filmen i det hele tatt antydet til homofili. 2 Personer kledde seg ut som damer, bare for å skjule seg for disse mafia typene. Husker også at det var en liten forelskelse imellom 1 kvinne og 1 mann. Jeg så ikke på de 2 mennene som kvinner, derfor synes jeg ikke filmen antydet til noe slags homofili i det hele tatt. Om det er at Marilyn Monroe begynte å like den ene mannlige hovedrollen utkledd som dame mot slutten du mener er homofilt. Så kan jeg ikke akkurat si at jeg fikk følelsen av det. Om det er at Marilyn Monroe begynte å like den ene mannlige hovedrollen utkledd som dame mot slutten du mener er homofilt. Så kan jeg ikke akkurat si at jeg fikk følelsen av det. Endret 8. juli 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har du glemt den gamle gubben som Jack Lemmon må date? På slutten sier han at det er okei at Jack Lemmon er en kis, og han skjønte det vel strengt talt lenge før avsløringen. Kanskje ditt rigide syn endrer seg om noen år. Jeg er i alle fall glad for toleranse og et fargerikt samfunn. Milk er en god film, og Philadelphia er nydelig. Happy-Go-Lucky tror jeg passer deg ypperlig. Kanskje du kjenner deg igjen i sjåførskolelæreren i den filmen? Du har vel hørt om Mike Leigh? Han er ikke akkurat kjent som en formulaisk klisjé-gladfilm-regissør. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Elsker deg BadSmile... er enig i alt du skrev . Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Godt at noen liker det jeg skriver da Lenke til kommentar
Inigo-Montoya Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) #Cuneax Hva ser ut til å være problemet ditt? La mannen være i fred, og slutt med den ertingen! Du er den siste personen folk forventer skal oppføre seg slik. Jeg skulle ha gitt en del for å vært her da du ble moderator, for en moderator på siden er noe du iallefall ikke ser ut til å være. Jeg nekter å tro at moderatorer på Diskusjon vil synke så lavt som de på ITavisen. Du skal passe på, ikke overgå reglene! Jeg råder deg å ignorere ham Badsmile. Du har ikke gjort noe galt. La mannen bare få more seg ved å pirke på deg. Noen andre i samme stilling som han selv vil nok legge merke til oppførselen om ikke så lenge. Man trenger ikke gode øyne for å legge merke til personangrepet bak teppet. Det er virkelig synd hvordan en god diskusjon på en så god tråd ender opp på denne måten. Endret 8. juli 2009 av Inigo-Montoya Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Scrups er IKKE en sitcom. Må nesten spørre deg om du vanligvis snakker nynorsk eller bokmål etter å ha sett litt på nynorskskrivinga di? Nei, det er vel ikkje ein direkte sitcom (tok kanskje litt i), men det er iallefall oppbygd på ganske same måten utanom denne "canned laughter-thingy". For å seie det slik - det er ikkje mange som snakkar nynorsk, dei fleste snakkar dialekt. Hald deg on topic i framtida. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Respekten min til trådstarter varte helt hit: Michael Bay: Filmene til denne karen er ærlig talt ikke noe gode. Så og si alle filmene er helt like, bare pakket inn i forskjellig måter. Alle filmene er skikkelig stereotypiske med klissete innhold. Pluss så fokuserer filmene hans på action mere enn historie, noe som er en meget dum ting. Men for all del, vil man se hjernedød underholdning, så er filmene hans sikkert verdt en titt. Liste over hans verste: The Rock (1996) Armageddon (1998) Pearl Harbor (2001) The Island (2005) Transformers (2007) Andre regissører med forferdelige filmer: Der du faktisk klarte å nevne 5 av de beste filmene jeg har sett. Nei huff, sorry, men du har faktisk ikke så god smak selv(alle jeg kjenner i denne verden elsker minst 1 av de filmene) Endret 8. juli 2009 av MrLG Lenke til kommentar
The_a_la_menthe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Respekten min til trådstarter varte helt hit: Michael Bay: Filmene til denne karen er ærlig talt ikke noe gode. Så og si alle filmene er helt like, bare pakket inn i forskjellig måter. Alle filmene er skikkelig stereotypiske med klissete innhold. Pluss så fokuserer filmene hans på action mere enn historie, noe som er en meget dum ting. Men for all del, vil man se hjernedød underholdning, så er filmene hans sikkert verdt en titt. Liste over hans verste: The Rock (1996) Armageddon (1998) Pearl Harbor (2001) The Island (2005) Transformers (2007) Andre regissører med forferdelige filmer: Der du faktisk klarte å nevne 5 av de beste filmene jeg har sett. Nei huff, sorry, men du har faktisk ikke så god smak selv(alle jeg kjenner i denne verden elsker minst 1 av de filmene) Du har helt rett MrLG. Pearl Harbor var en av mine favorittfilmer før...Når jeg var 11 år. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Der du faktisk klarte å nevne 5 av de beste filmene jeg har sett. Nei huff, sorry, men du har faktisk ikke så god smak selv(alle jeg kjenner i denne verden elsker minst 1 av de filmene) Hmm, nei, kan diverre ikkje seie at eg elskar nokon av desse filmane eg heller... Lenke til kommentar
The_a_la_menthe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Skulle ønske jeg kunne joine diskusjonen deres Badsmile, men moderatoren med Superman avatar vil ikke la meg gjøre det. Ellers, BRA LISTE! 5/5 stjerner! Endret 8. juli 2009 av The_a_la_menthe Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Når du har med serier må jeg bare nevne "Torsdags Kveld på Nydalen". Noen som har sett noe törrere og flauere? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Angående homseaspektet må jeg faktisk si meg enig med cun, om enn ikke i måten han velger å fremføre sitt poeng. Jeg kan slett ikke skjønne hva som ligger bak din aversjon mot å se homser/lesber på film, BadSmile. Philadelphia har forøvrig ingenting å gjøre i en oversikt over dårlige filmer, den er nemlig temmelig bra. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Herregud, bare fordi the_a_la_menthe ikke skjønner humoren i en serie som Scrubs betyr det ikke at den skal bli avfeid som dårlig. Tror de fleste er enige i at den er en ytterst underholdende serie, jeg ler så jeg holder på å knekke sammen av og til Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ghost Lake og er den teiteste filmen jeg har sett Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jaja, om Scrubs og Transformers er på lista kan jeg lett si at jeg liker dårlige filmer og serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå