J@cob Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har også samme følelse, faktisk. De fleste jenter kjeder meg enormt, og duger best til å fnise og snakke om gutter med. I mine perioder med søking etter gutter på nettdatingsider har jeg også følt at de fleste er utrolig kjedelige og veldig forutsigbare på de fleste områder. De mest interessante menneskene pleier jeg snuble over på forum som dette, faktisk. Det virker liksom som om folk prøver å passe inn i gitte rammer for hva et suksessfullt menneske skal like, kunne, ønske og ha oppnådd, og da blir man fort ganske lik "alle andre". Det må være utrolig slitsomt å være jente, når du er så lei av dem.... (sorry, men jeg syntes det er helt utrolig rart med jenter som "er så lei alle andre jenter" ) Helt normalt. Jeg er lei de fleste òg. Uinteressante. Kjedelige. Overdrevne. Uansett hva slags folk man søker, uansett hva slags subkulturer man møter på, så er de strengt tatt bare som alle andre. Stereotypiske innenfor sine egne gitte rammer. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvis det hjelper på selvtilliten er vi lei deg også Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Denne tråden utviklet seg i en helt fantastisk retning. Og synne91: Jeg er ikke "lei alle andre jenter", men de fleste av dem kjeder meg. De kjeder meg uendelig masse. Det skal likevel sies at det finnes noen perler innimellom, problemet er bare at de er vanskelige å finne. Flaks for meg, så har jeg ikke noe enormt venninnebehov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå