Mariofrans Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Heisann! Jeg har hatt vondt under kneet Mitt i snart et halvt år. Har vært hos legen og han sa at jeg kanskje Har sclatters. Til sommeren fikk jeg 5 i gym, jeg lå ann til 6, men siden jeg sannsynligvis har schlatters kunne jeg ikke få vist hva jeg kan i de siste månedene. Skal nå i 10ende og vil ha 6er. Er det dumt å bare ignorere smertene når jeg løper osv? Kan det bli enda værre av å drite i smertene? Er det noen måte jeg kan bli kvitt det av et treningsopplegg? Håper på noen bra svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Svaret mitt kommer an på hvor barsk du er. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Gjør alt for å få sekser! SÅ er vel barsk! Endret 7. juli 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Da hadde jeg gitt f i sclattersen Men det er HELT sikkert ikke bra, for sclatters skal man vel egentlig bare "hvile" bort. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Hva er viktigst: sekser i gym og får ekstra bra snitt i 10ende eller fucka bein leenge?? Vanskelig den... Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Schlattersen kan sikkert bli bedre ettervhert, mens 6'eren kan være det lille ekstra for og komme inn på en skole:) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hadde schlatters selv, og kan trygt si at du ikke har lyst til å presse det for langt. Skaff deg en legeattest på at du har det, snakk så med læreren din om ikke du kan få vist deg fram på alternative måter, der du slipper å jogge o.l.(spesielt på asfalt, laminat osv., grusvei er vel det beste) Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Hadde schlatters selv, og kan trygt si at du ikke har lyst til å presse det for langt. Skaff deg en legeattest på at du har det, snakk så med læreren din om ikke du kan få vist deg fram på alternative måter, der du slipper å jogge o.l.(spesielt på asfalt, laminat osv., grusvei er vel det beste) Har fått legeattest og spurt etter alternative gymtimer, men jeg får ikke vist meg fram fordi jeg bare blir sendt på sykkeltur uten tilsyn. MÅ vel ta en ekstra snakk med læreren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå