Shruggie Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 http://www.esquire.com/news-politics/news/a49518/free-puppy-wolf-dog/?src=socialflowTW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 NRK P2 Ekko: Hvorfor er vi så redde for ulven? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Definer naturlig. Er det naturlig å kunstig hindres i å bruke moderne teknologi?Jeg bare deklarerer at vanlig avl har mindre side-effekter enn Genmanipulasjon. Jeg sier ikke nei til genmanipulasjon, jeg bare mener at vi trenger mer tid på oss, bedre vi begynner med frø framfor å skape Dollyer til spisefatet som kan bringe med seg kreft og annen moroskap. Og når vi oppfant flintkniven så begynte vi å skjære oss hele tiden. Det var åpenbart LANGT mer naturlig å bruke store steiner til å knuse hodet på sauen med.Vi kan ikke nok om genteknologi til å effektivt bruke det på dyr. Det er tilogmed problemer med planter.. Sammenligning med oppfinnelsen av kniv er tullete og bærer preg av uvitenhet. Sannheten er værre enn om en steinaldermann fikk en motorsag til familien uten å vite farene med det. Når folk farer ut og sammenligner avlet sau med unaturlig genmanipulering, samtidig spiser disse byfolk macnuggets som virkelig er grotesk avl og for. Endret 12. oktober 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Definer naturlig. Er det naturlig å kunstig hindres i å bruke moderne teknologi?Jeg bare deklarerer at vanlig avl har mindre side-effekter enn Genmanipulasjon. Jeg sier ikke nei til genmanipulasjon, jeg bare mener at vi trenger mer tid på oss, bedre vi begynner med frø framfor å skape Dollyer til spisefatet som kan bringe med seg kreft og annen moroskap. Og når vi oppfant flintkniven så begynte vi å skjære oss hele tiden. Det var åpenbart LANGT mer naturlig å bruke store steiner til å knuse hodet på sauen med.Vi kan ikke nok om genteknologi til å effektivt bruke det på dyr. Det er tilogmed problemer med planter.. Sammenligning med oppfinnelsen av kniv er tullete og bærer preg av uvitenhet. Sannheten er værre enn om en steinaldermann fikk en motorsag til familien uten å vite farene med det. Når folk farer ut og sammenligner avlet sau med unaturlig genmanipulering, samtidig spiser disse byfolk macnuggets som virkelig er grotesk avl og for. Tull. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Definer naturlig. Er det naturlig å kunstig hindres i å bruke moderne teknologi?Jeg bare deklarerer at vanlig avl har mindre side-effekter enn Genmanipulasjon. Jeg sier ikke nei til genmanipulasjon, jeg bare mener at vi trenger mer tid på oss, bedre vi begynner med frø framfor å skape Dollyer til spisefatet som kan bringe med seg kreft og annen moroskap. Og når vi oppfant flintkniven så begynte vi å skjære oss hele tiden. Det var åpenbart LANGT mer naturlig å bruke store steiner til å knuse hodet på sauen med.Vi kan ikke nok om genteknologi til å effektivt bruke det på dyr. Det er tilogmed problemer med planter.. Sammenligning med oppfinnelsen av kniv er tullete og bærer preg av uvitenhet. Sannheten er værre enn om en steinaldermann fikk en motorsag til familien uten å vite farene med det. Når folk farer ut og sammenligner avlet sau med unaturlig genmanipulering, samtidig spiser disse byfolk macnuggets som virkelig er grotesk avl og for. Tull. Utdyp Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Når har du tenkt til å lese deg opp på hva genmanipulering er for noe, Gouldfan? Aldri? Kun fortsette å misjonere vranglære uten vilje til å tilegne deg ny kunnskap selv? Inntil du får lest deg opp, hva synes du om debatten i radioprogrammet? Endret 13. oktober 2016 av Simen1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Når har du tenkt til å lese deg opp på hva genmanipulering er for noe, Gouldfan? Aldri? Kun fortsette å misjonere vranglære uten vilje til å tilegne deg ny kunnskap selv? Inntil du får lest deg opp, hva synes du om debatten i radioprogrammet? http://http://www.tryggmat.net/genmodifisering.html Jeg behøver bare å hoste Monsanto til deg... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Monsanto og genmodifisering av frukt har ingenting med diskusjonen om ulv å gjøre. En håndfull innlegg har derfor blitt slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering kan postes i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå