Gå til innhold

En sau mer verdt enn en ulv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definer naturlig. Er det naturlig å kunstig hindres i å bruke moderne teknologi?

Jeg bare deklarerer at vanlig avl har mindre side-effekter enn Genmanipulasjon.

Jeg sier ikke nei til genmanipulasjon, jeg bare mener at vi trenger mer tid på oss, bedre vi begynner med frø framfor å skape Dollyer til spisefatet som kan bringe med seg kreft og annen moroskap.

Og når vi oppfant flintkniven så begynte vi å skjære oss hele tiden. Det var åpenbart LANGT mer naturlig å bruke store steiner til å knuse hodet på sauen med.
Vi kan ikke nok om genteknologi til å effektivt bruke det på dyr. Det er tilogmed problemer med planter..

Sammenligning med oppfinnelsen av kniv er tullete og bærer preg av uvitenhet. Sannheten er værre enn om en steinaldermann fikk en motorsag til familien uten å vite farene med det.

Når folk farer ut og sammenligner avlet sau med unaturlig genmanipulering, samtidig spiser disse byfolk macnuggets som virkelig er grotesk avl og for.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Definer naturlig. Er det naturlig å kunstig hindres i å bruke moderne teknologi?

Jeg sier ikke nei til genmanipulasjon, jeg bare mener at vi trenger mer tid på oss, bedre vi begynner med frø framfor å skape Dollyer til spisefatet som kan bringe med seg kreft og annen moroskap.

Og når vi oppfant flintkniven så begynte vi å skjære oss hele tiden. Det var åpenbart LANGT mer naturlig å bruke store steiner til å knuse hodet på sauen med.
Vi kan ikke nok om genteknologi til å effektivt bruke det på dyr. Det er tilogmed problemer med planter..

Sammenligning med oppfinnelsen av kniv er tullete og bærer preg av uvitenhet. Sannheten er værre enn om en steinaldermann fikk en motorsag til familien uten å vite farene med det.

Når folk farer ut og sammenligner avlet sau med unaturlig genmanipulering, samtidig spiser disse byfolk macnuggets som virkelig er grotesk avl og for.

Tull. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tull.

Utdyp

Lenke til kommentar

Når har du tenkt til å lese deg opp på hva genmanipulering er for noe, Gouldfan? Aldri?

Kun fortsette å misjonere vranglære uten vilje til å tilegne deg ny kunnskap selv?

Inntil du får lest deg opp, hva synes du om debatten i radioprogrammet?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...