Gå til innhold

Stalker Shadow of ... og Oblivon Lost Mod

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker å prøve Oblivion Lost Mod til Stalker, fordi jeg har hørt så mye bra om denne moden.

Har nettopp installert Stalker, men... jeg blir bare forvirret av alle patchene og ulike versjoner av Oblivion Lost som ligger ute på nettet.

Skal jeg patche til 1.0004 først, og deretter til 1.0005? Eller kan jeg gå rett på 1.0005? Og hvilken versjon av Oblivion Lost skal jeg laste ned?

Trenger litt hjelp her... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oblivion Lost Versjonen du burde laste ned er 2.2, eller det er vertfall den nyeste versjonen jeg vet om, og jeg har spillt med.

Den brukes med versjon 1.0005 av selve spillet.

Jeg har også en tillegsmod til OL 2.2 som gjør at viktige NPCs som Arena fyren, duty lederen osv. ikke blir drept av blowouts og controllers, som kan komme når som helst, og controllers kan komme mitt inne i Bar området. Tror den modden heter VINPC Invul. eller noe.

Link til OL 2.2

Link til VINPC Invul.

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar

Tusen takk for infoen, har nå installert patch 1.0005.

Men når jeg følger linken din, og prøver å laste ned, får jeg bare beskjed om at filen ikke eksisterer.

Og fungerer Oblivion Lost med et cracket Stalker?

Lenke til kommentar

Jeg fant den faktisk på filefront. :S

Ganske rart siden det ikke har fungert alle de andre gangene jeg har prøvd siden. Jaja, kanskje den bare funker enkelte ganger om dagen?

Uansett.... http://www.filefront.com/11944194/ol22_for_10005.7z/.

EDIT: Og da har jeg endelig fått prøvd spillet med Oblivon Lost. Herregud, det var over alle forventninger. Gleder meg til jeg kommer enda lengre uti spillet.

Endret av MetroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...